Arhivă pentru 27 octombrie 2010

27
oct.
10

Ciuperci natur cu usturoi

Este gata in 15 minute din urmatoarele ingrediente:

  • 500 g ciuperci pleurotus (champignon)
  • 7-8 catei de usturoi
  • 4 linguri ulei de masline (sau 2 lingurite de unt)
  • 1 lingurita/cub baza pentru mancaruri (ciuperci)
  • optional 2 lingurite de faina
  • cateva frunzulite de patrunjel
  • piper

Se spala foarte bine ciupercile si se taie fasiute foarte subtiri care se pun la calit in ulei, intr-o tigaie antiaderenta, in care am calit inainte usturoiul tocat marunt. Se lasa pe foc doar cateva minute pana se inmoaie ciupercile si se condimenteaza cu baza pentru mancaruri si putin piper, fara sa se adauge deloc apa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dupa aproximativ 5 minute, la foc mic, cine doreste poate sa adauge faina desfacuta in putina apa, care mai trebuie sa fiarba inca 3-4 minute, amestecand sa nu se prinda. Dregeti gustul de sare si piper, eu am mai pus usturoi zdrobit, ca sa fie mai condimentat. Asa mi-a placut mie.

 

 

 

 

 

 

 

Se serveste ca atare sau ca garnitura. Noi am mancat-o cu mamaliguta. Decorati cu o frunzulita de patrunjel. Pofta buna.




Cel mai bun blog culinar in 2012

Castigator roblogfest 2012

Cel mai bun blog culinar in 2011

Castigator Roblogfest 2011

Marele Premiu la FBG 2012

Concurs de pronosticuri intre prieteni

Blogul meu a primit

  • 2.371.807 vizite din toata lumea
Map

Informatii din sport la minut!

gateste sanatos

Trece adresa de email daca vrei sa fii anuntat cand apare un post nou.

Alătură-te celorlalți 3.341 de abonați.

categorii

Share this blog

Bookmark and Share
Megapedia Director
Ziarul

Respect

Powered by BannerFans.com
Retete culinare
Photobucket
Fara miere

Petitchef

Toate retetele sunt pe Petitchef

Horoscop online

octombrie 2010
L M M J V S D
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Vremea la Timisoara

Click for Timişoara, România Forecast
Copyright © 2007 Arta culinara Doina