03
oct.
13

Mancare de fasole boabe cu ciolan

Dragi prieteni, am primit o invitatie de nerefuzat. In ultimul timp, din cauza diferitelor probleme, am cam neglijat blogul, dar promit sa revin in forta. Gustos.ro si Philips invita 10 bloggeri culinari sa fie printre primele persoane din Romania care testeaza noul aparat de gatit Philips Multicooker (acesta va fi lansat oficial pe piata la final de octombrie). Cu Philips Multicooker poti gati usor o varietate larga de retete ca la mama acasa si pe placul celor dragi: aperitive apetisante, ciorbe, mancaruri scazute, friptura, legume sau deserturi savuroase – toate ies delicios de fiecare data, cu doar o apasare de buton.

Va dati seama ca nu puteam refuza invitatia. Mai greu a fost cu alegerea retetei ca la mama acasa. Am mai multe mancaruri preferate si toate sunt ca la mama acasa. Pana la urma m-am oprit la o mancare de fasole boabe cu ciolan. Acum am ales unul afumat, dar se poate face la fel de bun si cu ciolan crud. Am folosit fasole cu bob mare, preferata noastra. A iesit o minunatie, o sa vedeti.

DSCF7516

Ingrediente:DSCF7466

500 g fasole  (cu bob mare)
750-800 g ciolan afumat (merge si crud)
1 ceapa
1 morcov
1 pastarnac
1 ardei gras rosu
4-5 rosii
1 legatura marar si leustean
20 ml ulei
50 ml ketchup rosii si ardei rosii (reteta proprie)
DSCF7418sare, piper, paprika, cimbru, 1 foaie dafin, 1-2 lingurite zahar

Timp de preparare: 1 ora si 45 minute

Mod de preparare:

Fasolea se spala si se lasa in apa rece cu o seara inainte.
Se pune ciolanul sa fiarba in 2 litri de apa rece cu putina sare, 50-60 minute, la foc mic cu capac. Spalati fasolea, alegeti-o (cand e umflata se alege mult mai usor) si puneti-o la fiert intr-o alta oala in 2 litri de apa rece.

DSCF7420DSCF7470

Intre timp, curatati si tocati marunt toate legumele si zarzavaturile. Intr-o craticioara sau tigaie puneti uleiul si caliti toate legumele tocate, incepand cu morcovul, ceapa si pastarnacul apoi adaugati ardeii si rosiile. Amestecati cu o lingura de lemn, adaugati verdeata tocata, ketchup, sare, piper, paprika, cimbru, zaharul si adaugati totul in oala cu fasole.

DSCF7491DSCF7493

Scoateti carnea pe o tava, indepartati oasele si portionati-o.  Adaugati carnea si foaia de dafin peste mancare . Dregeti gustul de sare, piper si lasati sa mai fiarba 10-15 minute, eventual mai adaugati 1 polonic de zeama de la ciolan.

DSCF7496DSCF7510

Puneti pe farfurii si decorati cu frunze de leustean. Pofta buna. Ma veti pomeni. 🙂

DSCF7513

Dragii mei, va marturisesc ca abia astept sa Descopar retetele delicioase ale tuturor mamelor cu Philips Multicooker pe Gustos.ro. Asa-i ca vreti si voi sa testati Philips Multicooker? Daca nu stiti unde, va arat eu: gustos.ro/philips-multicooker


8 Răspunsuri to “Mancare de fasole boabe cu ciolan”


  1. octombrie 3, 2013 la 18:18

    Si mie tot boabele de fasole mari si albe imi plac. Arata bine, Doina. Mi-ai facut pofta. :)))

  2. octombrie 4, 2013 la 14:26

    Intr-adevar o mancare traditionala romaneasca ca la mama acasa !
    Zau ca mi-ai facut pofta….dar noroc ca azi am si eu fasole. Frecata e drept….
    Va tzuc cu drag pe amandoi !

  3. 3 Lubita
    octombrie 4, 2013 la 18:30

    Nu stiu de ce si pentru asta merit trasa de urechi,dar este pentru prima data cand intru la tine pe blog;mi-e rusine s-o spun dar eu sunt sincera!!promit ca voi fi prezenta dar pentru asta trebuie sa-mi trec blogul tau in lista mea pe blog pentru ca am ramas incantata ce am gasit aici!!Doinita,va doresc multa sanatate tie lui Nicu dar si intregii familii;va imbratisez cu drag!!

  4. octombrie 5, 2013 la 07:51

    La multi ani frumoasa doamna! Sa-ti dea DD sanatate multa ca multe probleme ai tu de rezolvat. Te sarut si te imbratisez si astept cu nerabdare o alta intalnire cu familia Varga.

  5. 5 Geta
    octombrie 8, 2013 la 11:55

    Draga Doina fasolea cu ciolan e preferata mea,arata suuuper si e foarte aspectuoasa imi place si aroma leusteanului eu pun si o crenguta de cimbru si o scot dupa ce da un clocot,felicitari draga mea.
    LA MULTI ANI!

  6. octombrie 22, 2013 la 16:50

    FELICITARI Doina pentru aparatul ce l-ai castigat ! Sa-l folosesti sanatoasa !!!Bravo !

  7. 8 christyansen
    februarie 27, 2016 la 13:28

    f buna bv bv bv bv bv bv


Comentarii


Cel mai bun blog culinar in 2012

Castigator roblogfest 2012

Cel mai bun blog culinar in 2011

Castigator Roblogfest 2011

Marele Premiu la FBG 2012

Concurs de pronosticuri intre prieteni

Blogul meu a primit

  • 2.371.807 vizite din toata lumea
Map

Informatii din sport la minut!

gateste sanatos

Trece adresa de email daca vrei sa fii anuntat cand apare un post nou.

Alătură-te celorlalți 3.341 de abonați.

categorii

Share this blog

Bookmark and Share
Megapedia Director
Ziarul

Respect

Powered by BannerFans.com
Retete culinare
Photobucket
Fara miere

Petitchef

Toate retetele sunt pe Petitchef

Horoscop online

octombrie 2013
L M M J V S D
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Vremea la Timisoara

Click for Timişoara, România Forecast
Copyright © 2007 Arta culinara Doina