27
nov.
17

Clatite cu piept de pui, ciuperci si sos de smantana

Nu am mai scris demult …IMG_2160

Am fost invitati la un restaurant cu o ocazie speciala si ne-am simtit foarte bine. 🙂 Ne-au atras atentia clatitele cu pui, ciuperci si smantana, pe care le serveau pane. M-am gandit sa incerc si eu si au iesit mult mai bune. 🙂

Am preparat clatitele, ca deobicei, iar pentru umplutura am folosit:

  • 200 g piept de pui, tocat cu satarul
  • o legatura ceapa verde, maruntita
  • o cutie de 400 g ciuperci, tocate marunt
  • sare, piper, 2 linguri de ulei

IMG_2137

Am pus uleiul in tigaie, ceapa verde, pieptul de pui si ciupercile. Am calit si am condimentat (am pus si cateva bucatele de ardei iute).

IMG_2138

IMG_2141

Am umplut clatitele cu cate o lingura de compozitie si le-am asezat intr-o tava mai inaltuta, putin unsa, am ras deasupra cascaval si le-am stropit cu cateva linguri de lapte, am acoperit cu folie alimentara, dupa care le-am introdus in cuptorul preincalzit, pentru 30-35 minute.IMG_2147IMG_2148

Pana s-au odihnit clatitele in cuptor si s-au rumenit frumos, am preparat sosul. Am folosit:

  • 300 ml lapte
  • unt cat o nuca
  • 3 linguri faina
  • 3 linguri smantana

Am preparat un sos Bechamel, in care am adaugat smantana, condimente si putina verdeata tocata (marar sau patrunjel, dupa preferinta).

IMG_2146

IMG_2145

Am servit clatitele calde, cu sosul de smantana. Si cateva felii de ardei iute, noua ne place. 🙂

IMG_2155
IMG_2157

Daca va raman clatite, puteti sa preparati un deliciu special: clatite pane. Mie imi „raman” intentionat. 🙂

Le tai in doua, le dau prin ou cu faina si prin pesmet, apoi le prajesc la foc mic, sa nu se arda si sa patrunda bine caldura in ele. Sunt atat de bune ca iti vine sa le mananci numai asa, cu tot cu farfurie. 🙂
IMG_2167IMG_2169

Pofta buna. Hai la clatite.

IMG_2175


0 Răspunsuri to “Clatite cu piept de pui, ciuperci si sos de smantana”



  1. Lasă un comentariu

Comentarii


Cel mai bun blog culinar in 2012

Castigator roblogfest 2012

Cel mai bun blog culinar in 2011

Castigator Roblogfest 2011

Marele Premiu la FBG 2012

Concurs de pronosticuri intre prieteni

Blogul meu a primit

  • 2.371.656 vizite din toata lumea
Map

Informatii din sport la minut!

gateste sanatos

Trece adresa de email daca vrei sa fii anuntat cand apare un post nou.

Alătură-te celorlalți 3.341 de abonați.

categorii

Share this blog

Bookmark and Share
Megapedia Director
Ziarul

Respect

Powered by BannerFans.com
Retete culinare
Photobucket
Fara miere

Petitchef

Toate retetele sunt pe Petitchef

Horoscop online

noiembrie 2017
L M M J V S D
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Vremea la Timisoara

Click for Timişoara, România Forecast
Copyright © 2007 Arta culinara Doina