22
mai
12

Lapte de pasare

Se face rapid, usor, e ieftin, din ingrediente putine si rezultatul e super!

Pentru laptisorul acesta aveti nevoie doar de:

  • 1 l lapte
  • 4 oua
  • 1/2 plic budinca de vanilie
  • 2 plicuri zahar vanilat/5 ml esenta de vanilie
  • 150 g zahar

Initial am pus trei oua, dar cand le-am spart – surpriza: gaina mea a fost foarte desteapta si a plasat ouale 2 in 1, un ou cu doua galbenusuri. 🙂

Separati albusurile de galbenusuri in doua boluri. In bolul cu galbenusuri adaugati 1 plic de zahar vanilat, 100 g zahar si praful de budinca, apoi omogenizati compozitia cu un tel micut sub forma de para. Bateti albusurile spuma tare cu zaharul ramas si celalalt plic de zahar vanilat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Puneti laptele la fiert, la foc mic si cand incepe sa faca bulbucei, luati cate o lingura de albus spuma si puneti-o in lapte, sa se inchege bulgarasii, cate doua minute pe fiecare parte. Procedati la fel, pana terminati toti bulgarasii. Pe masura ce se incheaga scoateti-i cu o spumiere (spatula cu gaurele) si asezati-i separat pe un platou.

 

 

 

 

 

 

 

Dupa ce s-au terminat bulgarasii, turnati treptat in lapte compozitia de galbenusuri, amestecand cu telul, 2-3 minute, pana se ingroasa.

 

 

 

 

 

 

 

Turnati laptele de pasare intr-un platou mai inaltut, asezati frumos „bulgarasii de zapada” deasupra si eventual, decorati cu un strop de cacao, ness, bombonele colorate. Nu e obligatoriu, doar de efect.

A fost super usor de facut si bun de numa’-numa’. Pofta buna.


8 Răspunsuri to “Lapte de pasare”


  1. mai 22, 2012 la 13:49

    Asta sigur este un desert delicios. Nu l-am preparat niciodata .O sa-l am in vedere . 🙂
    Pupici pentru bucatareasa.:)

  2. 2 violeta ilie
    mai 22, 2012 la 14:18

    Cred ca este foarte bun .Poate ca-l voi incerca !

  3. mai 22, 2012 la 22:42

    o bunatate! Il ador de cand eram mica…

  4. mai 23, 2012 la 21:24

    Imi place la nebunie:X!!!!!Mama mea ne rasfata foarte des cu lapte de pasare si era f.f. bun!!!Pupici

    • 5 Doina
      mai 28, 2012 la 14:22

      Si eu, gandindu-ma la bunatatile preparate de mama pe vremuri, acum jumate de secol (iti dai seama :)). Acum avem mult mai multe posibilitati. Cand te gandesti ca mamele noastre (poate doar a mea :)) nu aveau mixer, ca sa nu mai vorbesc de altele. Pupici.

  5. mai 24, 2012 la 00:16

    De la prima foto… a inceput sa ploua in gura, mai ceva ca acum in tara! Sa te… caut si sa-mi dai! 😛

    • 7 Doina
      mai 28, 2012 la 14:24

      Cauta-ma si de mai vei gasi … lapte de pasare vei primi. 🙂 Dar sa ma anunti din timp, ca sa mulg gainile. 😀

  6. iunie 5, 2012 la 11:45

    Te apreciez si te rasplatesc cu un premiu virtual pe care o sa-l gasesti pe micul meu blog !
    Pupici !:)


Comentarii


Cel mai bun blog culinar in 2012

Castigator roblogfest 2012

Cel mai bun blog culinar in 2011

Castigator Roblogfest 2011

Marele Premiu la FBG 2012

Concurs de pronosticuri intre prieteni

Blogul meu a primit

  • 2.371.807 vizite din toata lumea
Map

Informatii din sport la minut!

gateste sanatos

Trece adresa de email daca vrei sa fii anuntat cand apare un post nou.

Alătură-te celorlalți 3.341 de abonați.

categorii

Share this blog

Bookmark and Share
Megapedia Director
Ziarul

Respect

Powered by BannerFans.com
Retete culinare
Photobucket
Fara miere

Petitchef

Toate retetele sunt pe Petitchef

Horoscop online

mai 2012
L M M J V S D
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Vremea la Timisoara

Click for Timişoara, România Forecast
Copyright © 2007 Arta culinara Doina