03
mart.
11

Rulada de curcan cu oua („cas de carne”)

Usor de facut, gustoasa de numa’ si arata super. 🙂

Am gatit-o la cuptorul cu halogen, dar se poate gati pe gratar sau la cuptorul aragazului. Mie mi-a luat 30 de minute ca sa o prepar si am folosit urmatoarele ingrediente:

  • 500 g carne de curcan (de lucru)
  • 1 ou crud
  • 3 oua fierte tari
  • 8 catei de usturoi
  • 1 lingura ketchup sau 1/2 ardei rosu
  • 2 linguri pesmet
  • 2 linguri ulei de masline
  • 1 lingurita baza pentru mancaruri (Mirodenia – Fuchs)
  • sare, piper, cimbru, oregano dupa gust

Curatati usturoiul si taiati carnea de curcan bucati nu prea mari, apoi puneti totul in blender. Adaugati ketchup, 1 lingura ulei de masline si mixati 8-10 secunde.

Mie nu mi-a incaput toata carnea deodata si am mixat de doua ori, depinde de blender. Rasturnati totul intr-un castron, adaugati oul crud, pesmet si condimentati. Omogenizati compozitia, apoi intindeti-o intr-un strat de ~15 mm pe o folie de aluminiu unsa cu ulei de masline.

Dati-i o forma dreptunghiulara si asezati in mijloc ouale fierte tari (curatate de coaja, bineinteles. 🙂 ). Infasurati rulada in folie, inchizand bine capetele si puneti-o pe gratarul cuptorului pe care il setati la 25 minute si 180 grade Celsius.

 

 

 

 

 

 

 

Scoateti rulada, lasati-o sa se racoreasca, desfaceti folia, apoi taiati-o cu un cutit foarte ascutit in felii nu prea subtiri.

 

 

 

 

 

 

 

Se poate servi ca aperitiv sau ca fel principal, cu diferite garnituri. Eu am servit-o cu orez, legume sotate si muraturi. Pofta buna.


8 Răspunsuri to “Rulada de curcan cu oua („cas de carne”)”


  1. martie 5, 2011 la 20:13

    ma tot intreb de ce i-o zice cas ?

  2. martie 7, 2011 la 18:13

    Tare fain, as veni la o portie.

  3. martie 8, 2011 la 00:36

    Gata’ v’am adaugat blogul in categoria Bloguri cu Talent.
    O seara placuta!

  4. martie 9, 2011 la 01:25

    Un buchet mare de lalele albe pentru tine si o urare din suflet! tot ce iti doresti sa se implineasca!


Comentarii


Cel mai bun blog culinar in 2012

Castigator roblogfest 2012

Cel mai bun blog culinar in 2011

Castigator Roblogfest 2011

Marele Premiu la FBG 2012

Concurs de pronosticuri intre prieteni

Blogul meu a primit

  • 2.371.807 vizite din toata lumea
Map

Informatii din sport la minut!

gateste sanatos

Trece adresa de email daca vrei sa fii anuntat cand apare un post nou.

Alătură-te celorlalți 3.341 de abonați.

categorii

Share this blog

Bookmark and Share
Megapedia Director
Ziarul

Respect

Powered by BannerFans.com
Retete culinare
Photobucket
Fara miere

Petitchef

Toate retetele sunt pe Petitchef

Horoscop online

martie 2011
L M M J V S D
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Vremea la Timisoara

Click for Timişoara, România Forecast
Copyright © 2007 Arta culinara Doina