Arhivă pentru 24 aprilie 2007

24
apr.
07

Aceste adorabile pisici II

Iata si alte ganduri ale pisicilor:

Stapana mea crede ca sunt arogant, egoist si lenes. Are dreptate si mai am multe alte calitati. (Pussykins, 1998)

Din ce sunt alcatuiti pisoii mici? 30% dragalasenie, 29% obraznicie, 28% tors, 10% blana, 3% inocenta.

Toate lucrurile bune se intampla celor care torc.

Sunt multe secerete pentru a scapa de necazuri atunci cand ai facut ceva rau. Arata-te indignat. Toarce bland. Da-te ranit. Da vina pe caine. Fugi mancand pamantul. (Oliver, 2002)

Filozofia unei pisici: Daca parasesc camera, sclava mea inceteaza sa mai existe. Cand ma intorc, in mod miraculos ea redevine reala. Paradoxal, cand ea paraseste camera eu nu incetez sa exist – dar ea, da.

Torc deci exist. Dorm deci sunt fericita. Miaun deci sunt hranita. (Catfucius, 598 i.Ch)

Ascutitul temeinic al ghearelor pe tapet este cheia tuturor cunostintelor. (Catto, 1680)

DICTIONAR PISICESC:

Insomnie: Imposibilitatea de a dormi mai mult de 20 de ore pe zi.

Loialitate: Sa locuiesti cu aceeasi fiinta mai mult de sase saptamani.

Stress: O stare caracteristica doar altor creaturi.

Pasare: Mancare cu aripi dar fara a fi conserva.

Tantar: Un dragon mic si vicios.

Caine: Tot un fel de tantar, urias si cu par.

Constienta: Acest interval plicticos dintre doua somnuri.

Mancare: Ceva ce trebuie primit la fiecare treizeci de minute.

Iubire: Un sentiment pe care, sincer, nu-l poti nutri decat pentru tine.

Cutie: Un posibili portal catre utopie, care trebuie explorat si pazit.

Munca: O activitate facuta de oameni pentru a mentine confortul pisicilor.

Umilinta: Nu cunoastem definitia.

Cam atat pentru acum. Mai am. Pana atunci, iata motanul meu negru.Motanul meu negru




Cel mai bun blog culinar in 2012

Castigator roblogfest 2012

Cel mai bun blog culinar in 2011

Castigator Roblogfest 2011

Marele Premiu la FBG 2012

Concurs de pronosticuri intre prieteni

Blogul meu a primit

  • 2.371.807 vizite din toata lumea
Map

Informatii din sport la minut!

gateste sanatos

Trece adresa de email daca vrei sa fii anuntat cand apare un post nou.

Alătură-te celorlalți 3.341 de abonați.

categorii

Share this blog

Bookmark and Share
Megapedia Director
Ziarul

Respect

Powered by BannerFans.com
Retete culinare
Photobucket
Fara miere

Petitchef

Toate retetele sunt pe Petitchef

Horoscop online

aprilie 2007
L M M J V S D
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Vremea la Timisoara

Click for Timişoara, România Forecast
Copyright © 2007 Arta culinara Doina