17
iul.
11

Truffade/Un fel de mâncare cu cartofi şi brânză (reteta Turul Frantei Eurosport 2011)

O noua reteta din Turul Frantei 2011 prezentata de comentatorii Eurosport Romania, o reteta din etapa a 9-a, din sub-prefectura Cantal, unde se prepara diferite sortimente de branza care mai de care: Truffade (Un fel de mâncare cu cartofi şi brânză Tomme, Cheddar, Gruyere sau Mozarella). Eu am folosit Mozarella.

Ingrediente pentru 4 porţii:

1 kg de cartofi mijlocii
400 grame de brânză Mozarella
125 grame bacon sau kaizer
2 cepe
o lingură de grăsime de gâscă / o lingură ulei de măsline
Un căţel de usturoi
Sare şi piper

Preparare:

Fierbeţi cartofii în coajă. După ce s-au răcit puţin, curăţaţi-i de coajă şi tăiaţi-i în felii medii ca grosime.

Tocaţi ceapa şi căliţi-o în grăsimea de gâscă sau uleiul de măsline. (Am adaugat un pahar de apa si am lasat sa fiarba la foc mic, pana a scazut, asa se inmoaie bine ceapa si e si mai sanatos) Adăugaţi usturoiul tăiat mărunt, kaizerul taiat bucati, apoi feliile de cartofi. Am condimentat cu mix preparat de mine din piper, cimbru, chili, boia, busuioc, coriandru, maghiran, rozmarin, usturoi granulat si foi de dafin, mixate pulbere.

Ţineţi pe foc până se rumenesc, apoi aşezaţi feliile de brânză deasupra.

Am mai adaugat, dupa gustul meu, cateva feliute subtiri de ardei iute si 3-4 frunzulite de patrunjel, asa de frumusete. După ce brânza s-a topit putin, asezonaţi cu sare şi piper. Pofta buna.


4 Răspunsuri to “Truffade/Un fel de mâncare cu cartofi şi brânză (reteta Turul Frantei Eurosport 2011)”


  1. 1 dya
    noiembrie 2, 2011 la 16:10

    imi pare rau dar esti dezinformata , aceasta reteta nu se face cu mozzarela si nici nu se servesc cu cartofi taiati felii.
    mai informeaza_te si nu mai da retete gresite

    • 2 Doina
      noiembrie 2, 2011 la 19:06

      Reteta a fost data de comentatorii Eurosport Romania in timpul cat a avut loc Turul Frantei. Doar am preluat-o si am pregatit-o. Daca ei au gresit cand au dat-o, este problema lor. Am si scris la inceput, cum de fapt am scris la toate retetele preparate din Turul Frantei. Scrie-le lor lor pe facebook daca consideri ca reteta este gresita. Imi pare rau ca te dezamagesc. Poate te mai informezi tu inainte de posta asemenea comentarii. Nu te obliga nimeni sa o prepari. Prepar-o asa cum stii tu. Probabil in Le Theil se prepara altfel.
      Doina

    • februarie 29, 2012 la 08:01

      nu cred ca exista retete gresite:P
      in bucatarie poti experimenta:P


Comentarii


Cel mai bun blog culinar in 2012

Castigator roblogfest 2012

Cel mai bun blog culinar in 2011

Castigator Roblogfest 2011

Marele Premiu la FBG 2012

Concurs de pronosticuri intre prieteni

Blogul meu a primit

  • 2.371.807 vizite din toata lumea
Map

Informatii din sport la minut!

gateste sanatos

Trece adresa de email daca vrei sa fii anuntat cand apare un post nou.

Alătură-te celorlalți 3.341 de abonați.

categorii

Share this blog

Bookmark and Share
Megapedia Director
Ziarul

Respect

Powered by BannerFans.com
Retete culinare
Photobucket
Fara miere

Petitchef

Toate retetele sunt pe Petitchef

Horoscop online

iulie 2011
L M M J V S D
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Vremea la Timisoara

Click for Timişoara, România Forecast
Copyright © 2007 Arta culinara Doina