03
Oct
12

Nunta de 35 de ani – nunta de coral

Am ajuns in acea perioada frumoasa din an cand aniversarile se tin lant in familia noastra. Prima dintre ele este acum, aniversarea a 35 de ani de la nunta noastra. Aceasta este nunta de coral. Ne-am pregatit din timp si am facut rost de un coral.

Cu 35 de ani in urma, in 1977, ne pregateam de nunta si aratam asa:

Celor de la atelierul foto le-a placut atat de mult de noi incat ne-au facut un tablou mare si l-au pus in vitrina vreo sase luni, apoi ni l-au dat noua. Acum aratam la fel de fericiti ca atunci, doar un pic mai in varsta.🙂

Am inceput sa scriu despre aceste aniversari acum 5 ani, Nunta de 30 de ani. Nici nu imi dau seama cum au trecut deja 5 ani!

Anul acesta ne-am plimbat mult. Andi si Andreea ne-au facut o surpriza placuta si ne-au dus, de Rusalii, la Viena. Am stat doar cateva zile, am vizitat multe, dar nu cat ne-am fi dorit.

Dar am prins gustul calatoriilor, mai ales ca in ultimii ani nu ne-am plimbat aproape deloc. Am fost la Intalnirea gustoaselor de la Alba Iulia, unde ne-am simtit minunat, apoi am avut o Vacanta la Baile Herculane. Vrem sa mai mergem, poate chiar anul acesta.

Probleme grave de sanatate nu am avut, dar ne-am facut griji pentru altii. Speram sa se rezolve toate. Dar acum este aniversarea noastra, care trece neobservata in fiecare an, pentru ca este mult prea aproape de una mult mai importanta. Dar despre ea, alta data. Acum ne strangem in jurul coralului si sarbatorim.


30 Responses to “Nunta de 35 de ani – nunta de coral”


  1. Octombrie 3, 2012 la 14:03

    Doi tineri frumosi si fericiti !!1Sa nu spuneti ca ati imbatranit…da’de unde ! V-ati mai …copt ! Ati capatat experienta si intelepciune !
    Cu dragoste vi-ati cladit relatia si familia, cu dragoste vi-ati crescut copilul, cu dragoste sa va ascultati si sa va sprijiniti unul pe celalalt, cu toata dragostea sa le faceti pe toate in viata si nu veti cunoaste niciodata nefericirea. Sa va iubiti din ce in ce mai mult! LA MULTI ANI dragii nostri…

  2. 3 Mihaela Abu El Shaikh
    Octombrie 3, 2012 la 14:14

    La cati mai multi Ani Fericiti impreuna!
    Ce poate fi mai minunat decat atatia ani minunati petrecuti impreuna si sa va iubiti la fel ca in prima zi!
    Si sa va vedem bunici!
    Va pup,Mihaela

  3. Octombrie 3, 2012 la 14:17

    In primul rand felicitari pentru blog,foarte frumos si interesant,pot invata multe lucruri pentru ca iubesc bucataria si florile si incerc sa „fur” ceva din experienta fiecaruia,nu in ultimul rand felicitari pentru aniversare,sa sarbatoriti inca pe atat si sa va tina dumnezeu sanatosi sa va bucurati de familia dumneavoastra,imi doresc sa ajungem si noi la implinirea acestor frumosi ani!! (nu sunt casatorita…inca..dar in februarie facem 9 ani de cand suntem impreuna)

  4. Octombrie 3, 2012 la 17:46

    Un blog destul de reusit iar poza aceea alb negru de la nunta imi aduce aminte de mama ca si ea are una la fel .
    Multa santate in continuare si toate cele bune.

  5. Octombrie 3, 2012 la 19:43

    La multi ani, dragii mei si multi , multi ani impreuna! Sa va iubiti si sa va stimati mereu asa cum o faceti acum! sa va bucurati de copii si sa fiti cat mai curand bunici! Cu multa dragoste si cu mii de pupici! Mariana

  6. 11 mariana
    Octombrie 3, 2012 la 21:02

    La multi ani fericiti,multa sanatate ,dumneavoastra si celor dragi dumneavoastra!Mariana cu drag

  7. Octombrie 3, 2012 la 21:44

    La multi ani fericiti si sanatosi, impreuna!!!!!

    ________________________________

  8. Octombrie 4, 2012 la 00:04

    Multa sanatate si cele mai alese sentimente pentru voi care ati prins dragostea in fasa si ati crescut-o pana la 35 de ani. Sa citim cat mai multi ani de acum incolo despre plimbarile voastre si iubirea care creste in intensitate cu fiecare an care trece. Va multumesc pentru bucuria pe care mi-o produceti cand primesc articole noi de pe blogul vostru.

    Cu mare drag, Mariana VASCAUTEANU

      Trebuie sa fii schimbarea pe care doresti sa o vezi in lume. >Mahatma Gandhi > > > > > > >  >  >  >     

    ________________________________

  9. Octombrie 4, 2012 la 08:20

    Ce tineri si frumosi erati,a avut dreptate fotograful!!!
    Multa sanatate va doresc cu multe impliniri si sa fiti fericiti pana la adanci batraneti!!

  10. 19 Camelia
    Octombrie 4, 2012 la 08:56

    La citi mai multi ani,impreuna!
    E minunat,ca va iubiti,ca acum 35 de ani.Sa va dea D-zeu,multa sanatate si putere!

    • 20 Doina
      Octombrie 7, 2012 la 18:25

      Cami draga, multumim mult. Te pupam cu drag si multa sanatate, noroc si fericire alaturi de cei dragi. Sa il pupi pe Fares din partea noastra.🙂

  11. 21 gabi costin
    Octombrie 4, 2012 la 09:49

    Sarutmana…n-am putut lasa comentarii pe blog, asa ca va urez aici multa sanatate, fericire, viata lunga alaturi de cei dragi si la cat mai multi ani impreuna !!! Dumnezeu sa va binecuvanteze !!!

    ________________________________

  12. 25 anena
    Octombrie 7, 2012 la 15:00

    La multi ani fericiti in continare.Sa fiti sanatosi, voiosi si sa va bucurati de viata , alaturi de famile si de prietenii care va iubesc, printre care ne numaram si noi, cei din Alba Iulia.35 de pupici dulci pentru amindoi.

  13. Octombrie 10, 2012 la 19:12

    La multi ani fericiti!:)

  14. 30 nuntanorilor
    Ianuarie 31, 2013 la 19:27

    Felicitări și mulți ani fericiți înainte.Erați tineri și frumoși, poza e deosebită.


Comentarii

Cel mai bun blog culinar in 2012

Castigator roblogfest 2012

Cel mai bun blog culinar in 2011

Castigator Roblogfest 2011

Marele Premiu la FBG 2012

Concurs de pronosticuri intre prieteni

Blogul meu a primit

  • 1,934,661 vizite din toata lumea
Map

Informatii din sport la minut!

gateste sanatos

Trece adresa de email daca vrei sa fii anuntat cand apare un post nou.

Alătură-te altor 3,199 de urmăritori

categorii

Share this blog

Bookmark and Share
Megapedia Director
Ziarul

Respect

Powered by BannerFans.com
Retete culinare
Photobucket
Fara miere

Petitchef

Toate retetele sunt pe Petitchef

Horoscop online

Octombrie 2012
L M M M V S D
« Sep   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Vremea la Timisoara

Click for Timişoara, România Forecast
Copyright © 2007 Arta culinara Doina

