10
Iul
12

Intalnirea gustoaselor de la Alba Iulia – editia a IV-a (06-08.07.2012)

Intalnirea gustoaselor (fetele pasionate de arta culinara) a ajuns la a patra editie. Anul acesta programul a fost variat, diferit in mare parte fata de celelalte editii. Au participat fete si baieti din Bucuresti si Otopeni, Alba Iulia, Oradea, Craiova, Timisoara si Sudan.🙂 Gazda noastra a fost pensiunea Perla Muresului, de langa Alba Iulia, una foarte frumoasa si primitoare, cu preturi rezonabile. Acolo am avut toate conditiile, v-o recomand si voua. Au si site: http://www.perlamuresului.ro/perlamuresului/

In prima zi am fost la Conacul Secuiesc. Un peisaj minunat, acolo am mancat si am baut, fiecare ce a vrut. Bineinteles ca ne-am si distrat.

Dupa cina, ne-am asezat pe treptele conacului, pentru poza de grup. Am ajuns pe rand si ne-am gasit locurile.

Si cu asta gata pentru prima zi. Ne-am intors la pensiune, pentru ca ne astepta a doua zi, cea mai incarcata. De dimineata, am avut un mic dejun cat sa ne ajunga pana seara. Cel putin asa am crezut eu.🙂

Apoi a urmat vizita la cetate pentru schimbul garzii. Dupa cetate, am trecut intai pe la mall, ca sa ne cumparam, bineinteles, ceva de mancare, la caserola.🙂 Apoi tot alaiul s-a deplasat la Manastirea Ramet.

Inainte de a vizita manastirea, bineinteles ca am mancat din nou, am golit caserolele. La Ramet au venit si fetele de la Tarnaveni. Am vizitat manastirea, o frumusete, un peisaj minunat, multe, multe chilii pentru calugarite si pentru calugari, multe izvoare, printre care si Izvorul Tamaduirii. Nu amstiut ca sunt mai multe izvoare, asa ca, pana la tamaduire, am baut din izvoarele tuturor sfintilor de acolo.🙂

Dupa ce ne-am luat ramas bun de la prietenii din Tarnaveni, din pacate prea repede, dar se apropia o furtuna care se anunta mare …  pana la urma n-a venit, ne-am indreptat spre pensiune, ca sa ne pregatim pentru marele chef de seara, cu gratare si bautura din belsug. Inainte de chef, Mone si Gabi, prietenii nostri din Sudan, ne-au pregatit o mare surpriza. Toate fetele au primit cate o rochie lunga, nici acum nu stiu cum se numeste, am auzit mai multe variante, eu am retinut dijdasha, sau cam asa ceva🙂 iar baietii au primit cate o camasa. Nicu a incercat camasa, dar nu il cuprinde, desi este cea mai mare marime care se gaseste in Sudan, XXXL.🙂 Noi, fetele, ne-am imbracat toate in rochii si ne-am pozat langa Mone. Faceam parte din haremul lui Mone, nu-i asa?🙂

Masa fiind pusa, putea sa inceapa cheful. Un chef de pomina, care s-a sfarsit cu un show marca Victor, la care am participat toti. Ce a fost frumos s-a terminat cam repede. Asteptam urmatoarea intalnire.🙂


9 Responses to “Intalnirea gustoaselor de la Alba Iulia – editia a IV-a (06-08.07.2012)”


  1. 1 gabi
    Iulie 10, 2012 la 20:53

    ce amintiri frumoase…si ce scurta ni s-a parut intilnirea

  2. Iulie 11, 2012 la 08:29

    Asa cum spuneti si voi doi, din pacate ce este bun se termina foarte, foarte repede !
    Ar trebui sa meditam asupra ideii de a face doua intilniri pe an….ar fi minunat !
    Va tzucam cu mare drag Doina si Nicu si multumiom pentru poze…..

  3. Iulie 11, 2012 la 19:43

    Doina ai fost cam zgarcita. Tu aveai multe poze si povesteai mai cu detalii.

    • 5 Doina
      Iulie 11, 2012 la 21:01

      Mari, mai multe poze si mai multe detalii va pune Nicu pe forum, mai incolo. Aici pe blog am o mare problema cu pozele. Pentru ca am pus multe, multe retete, mai am foarte putin spatiu pentru poze. Daca vreau sa imi fac rost de spatiu ar trebui sa imi fac propriul domeniu, ceea ce acum nu-mi pot permite. Poate mai incolo. Acum trebuie sa fiu mai zgarcita.
      Dar intalnirea a fost minunata. nu-i asa?🙂

    • Iulie 17, 2012 la 20:20

      Am inteles ce-i cu pozele! Spune-i lui Nicu sa se grabeasca! Nu mai pot de nerabdare! Intalnirea a fost supeba, mai frumoasa si mai reusita ca niciodata!

  4. 7 anena
    Iulie 13, 2012 la 11:08

    da, a fost frumos…ca de obicei.Noi ne simtim bine impreuna si asta face ca totul sa fie minunat. Si eu zic sa ne gindim la o noua data de intilnire.asa cum am spus si pe forum si pe facebook, pina nu pleaca Gabi si Mone si poate cind se intoarce Delia din Germania…ea oricum vine prin Alba , pe la mine.


Comentarii

Cel mai bun blog culinar in 2012

Castigator roblogfest 2012

Cel mai bun blog culinar in 2011

Castigator Roblogfest 2011

Marele Premiu la FBG 2012

Concurs de pronosticuri intre prieteni

Blogul meu a primit

  • 1,934,661 vizite din toata lumea
Map

Informatii din sport la minut!

gateste sanatos

Trece adresa de email daca vrei sa fii anuntat cand apare un post nou.

Alătură-te altor 3,199 de urmăritori

categorii

Share this blog

Bookmark and Share
Megapedia Director
Ziarul

Respect

Powered by BannerFans.com
Retete culinare
Photobucket
Fara miere

Petitchef

Toate retetele sunt pe Petitchef

Horoscop online

Iulie 2012
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Vremea la Timisoara

Click for Timişoara, România Forecast
Copyright © 2007 Arta culinara Doina

