04
Oct
11

Nunta de 34 de ani – nunta de ambra

Au trecut 34 de ani de cand ne-am casatorit. Cu 34 de ani in urma, la ora asta, tocmai am zis DA si ne pregateam de nunta. Eram tineri, eram studenti si ne iubeam enorm. Acum nu mai suntem chiar atat de tineri, nu mai suntem studenti, dar ne iubim si mai mult, din ce in ce mai mult. Da, din ce in ce mai mult.

Cand ne-am casatorit, o vecina din bloc era foarte „sceptica” in ce ne priveste: „Lasa, lasa, sa-i vedem pe Doina si Nicu peste 5 ani, daca mai sunt impreuna” … Au trecut cei 5 ani, apoi a prezis ca peste 10 ani nu vom mai fi impreuna … De atunci nu a mai zis nimic. Probabil i-a trecut invidia. Ea a avut o casnicie nefericita, fiica ei, un pic mai mica decat noi, pana la urma s-a maritat,asa ca vecina s-a linistit. Nici nu mai stiu pe unde e sau daca mai traieste. Au trecut multi ani de atunci. Adica 34, nunta de ambra. Am scris la Nunta de 30 de ani numele tuturor nuntilor, asa ca ne este usor sa le gasim, le avem la noi pe blog.🙂

Anul acesta nu prea avem cu se sa ne laudam, nu am mai avut nicio nunta in familie (copiii au deja 2 ani de casatorie – nunta de cires), nu am avut niciun botez😦 (ne-ar fi placut sa avem botezul nepotelului notru), nu am plecat niciunde, am fost doar noi doi. Dar nici nu ne trebuia altceva. Bineinteles, ne mai vedem cu copiii si parintii mei, foarte des, dar de acum fiecare e cu familia lui. Este atat de bine acasa, la cabanuta noastra cu trei brazi, de nici nu va inchipuiti.

Vom petrece, ca deobicei, doar noi doi … Dar sunteti oricand bineveniti sa veniti sa petreceti alaturi de noi. Avem de toate, doar sa spuneti ce doriti, puteti comanda pe blog. Va pupam dulce.

Doina si Nicu


8 Responses to “Nunta de 34 de ani – nunta de ambra”


  1. 1 Costina
    Octombrie 4, 2011 la 14:19

    Felicitari si sa aveti multi ani fericiti de acum inainte..este emotionant mesajul si ma bucur ca mai sunt oameni care dupa 34 ani se iubesc si se bucura de micile „cabanute cu 3 brazi”. Va doresc sa fiti sanatosi si sa va iubiti mereu ca acum, ca in prima zi! Costina..

  2. 3 Iulia M
    Octombrie 4, 2011 la 20:24

    Multi ani frumosi si sanatosi!

  3. Octombrie 4, 2011 la 22:34

    Multi ani frumosi sanatosi, fericiti si de aici inainte draga Doina si Nicu!

  4. 5 Mihaela Abu El Shaikh
    Octombrie 4, 2011 la 23:59

    Dragii mei Doina si Nicu,
    Va doresc multa sanatate si cat mai multe aniversari fericite.
    Nu sunt de acord cu comentariul tau ca anul acesta nu prea aveti cu ce va lauda: ba aveti: nunta de ambra este o realizare mai mare decat toate calatoriile si botezurile din lume.
    Faptul ca sunteti fericiti si cand sunteti numai voi doi este cel mai frumos lucru de pe pamant.
    Si ca va iubiti ca in prima zi de casatorie este un dar nepretuit.
    Va pup,
    Mihaela

  5. 6 dina
    Octombrie 5, 2011 la 08:26

    FELICITARI ! si multi ani inca impreuna.
    Doina draga si eu am 31 ani de casatorie, un baiat insurat anul acesta si o fata inca necasatorita.
    Am rugamintea sa-mi scrii pe adresa de email sa mai povestim pe facebook si sa ne si vedem.
    Inca o data sa aveti multe bucurii impreuna.
    Cu mult drag,
    Dina

  6. Octombrie 11, 2011 la 16:06

    Multi ani cat mai sanatosi ,cat mai voiosi alaturi de cei dragi voua !

  7. Octombrie 20, 2011 la 22:04

    Multi ani fericiti si plini de pace si dragoste sa aveti de acum incolo! Iti admir foarte mult blogul! Te-am adaugat in lista mea de blogroll. Daca iti face placere, viziteaza si blogul meu.


Comentarii

Cel mai bun blog culinar in 2012

Castigator roblogfest 2012

Cel mai bun blog culinar in 2011

Castigator Roblogfest 2011

Marele Premiu la FBG 2012

Concurs de pronosticuri intre prieteni

Blogul meu a primit

  • 1,933,692 vizite din toata lumea
Map

Informatii din sport la minut!

gateste sanatos

Trece adresa de email daca vrei sa fii anuntat cand apare un post nou.

Alătură-te altor 3,199 de urmăritori

categorii

Share this blog

Bookmark and Share
Megapedia Director
Ziarul

Respect

Powered by BannerFans.com
Retete culinare
Photobucket
Fara miere

Petitchef

Toate retetele sunt pe Petitchef

Horoscop online

Octombrie 2011
L M M M V S D
« Iul   Noi »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Vremea la Timisoara

Click for Timişoara, România Forecast
Copyright © 2007 Arta culinara Doina

