21
Iul
11

Sote de viţel (reteta Turul Frantei Eurosport 2011)

 

O reteta din etapa a 14-a, din zona Pirineilor, pentru omul de la munte, cu multa carne si foarte picanta. M-am speriat cand am vazut 8 ardei iuti, dar a iesit super. Puteti pune si peperoni, daca va este frica de putina iuteala. A fost perfect gustul picant.

Ingrediente pentru 8 porţii:

1 kg carne de viţel
o ceapă mare
1 ardei roşu
8 ardei iuţi
un căţel de usturoi
ulei
frunze de dafin
pătrunjel
cimbru
sare
piper sau praf de chili
250 ml de apă sau bulion

Pregătirea:

Tăiaţi ceapa şi usturoiul. Scoateţi seminţele ardeilor şi tocaţi mărunt. Într-o tigaie cu ulei, căliţi zece minute ceapa, usturoiul şi ardeii.

 

 

 

 

 

 

 

Adăugaţi apoi carnea de viţel tăiată cât de mic puteţi (eu am taiat-o in fasii lungi si subtiri), împreună cu frunzele de dafin, pătrunjelul şi cimbrul.

 

 

 

 

 

 

 

După ce a început să fiarbă mâncarea, daţi focul încet, acoperiţi şi lăsaţi să fiarbă între 45 şi 60 de minute. Eu am fiert-o cam 90 de minute si am mai adaugat putin bulion, pana a fost moale carnea – niciodata nu stii cat de tanar a fost vitelul. Cu zece minute înainte să fie gata soteul, în cazul în care este prea mult sos, luaţi capacul şi lăsaţi să se evapore sucul acumulat.

 

 

 

 

 

 

 

Se serveşte cu cartofi natur şi un pahar de vin roşu. Pofta buna.


3 Responses to “Sote de viţel (reteta Turul Frantei Eurosport 2011)”


  1. 1 Duca olga maria
    Septembrie 1, 2011 la 15:04

    Buna sunt Olga si sunt din
    Tg Mures si vreau sa zic ca azi stateam pe ganduri oare ce sa fac de mancare ,ceva diferit ceva bun si ceva ce inca nu am mancat . am dat de pagina asta si am scris jos reteta „Sote de vitel” am fugit la magazin am luat carne si tot ce-mi trebuia . am facut mancarea asta si nu va povestesc ce minunata e ,ce gust este ceva extraordinar .este foarte foarte bun este SUPER BUN .

    • 2 Anonim
      Ianuarie 24, 2012 la 14:46

      Buna,
      Am facut si eu mancarea azi, pt ca nu mai stiam ce sa fac aveam vitel si nu stiam cum sa il prepar…
      A iesit fenomenala…
      Multumesc de idee


Comentarii

Cel mai bun blog culinar in 2012

Castigator roblogfest 2012

Cel mai bun blog culinar in 2011

Castigator Roblogfest 2011

Marele Premiu la FBG 2012

Concurs de pronosticuri intre prieteni

Blogul meu a primit

  • 1,961,903 vizite din toata lumea
Map

Informatii din sport la minut!

gateste sanatos

Trece adresa de email daca vrei sa fii anuntat cand apare un post nou.

Alătură-te altor 3.201 urmăritori

categorii

Share this blog

Bookmark and Share
Megapedia Director
Ziarul

Respect

Powered by BannerFans.com
Retete culinare
Photobucket
Fara miere

Petitchef

Toate retetele sunt pe Petitchef

Horoscop online

Iulie 2011
L M M M V S D
« Iun   Oct »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Vremea la Timisoara

Click for Timişoara, România Forecast
Copyright © 2007 Arta culinara Doina

