01
Iul
11

Blogul Arta culinara Doina are peste 500.000 de vizite!

Astazi am depasit 500.000 de vizite la blog. O fi mult, o fi putin, nu stiu, dar ma bucur. Blogul are un pic mai mult de doi ani de cand exista, la inceput a fost mai greu, apoi au inceput sa apara vizitele si tot mai multi sunt interesati de retetele mele. Am deja peste 100 de abonati (mai exact 107), care vor sa citeasca imediat ce am postat.
Este locul meu de munca, imi face placere, pentru ca nu poate fi ceva mai placut decat sa gatesti ceva bun si sanatos pentru cei dragi, sa nu ii pui sa manance fel de fel de prostii de nu stiu unde sau sa ii trimiti sa manance la vreun restaurant de fite, iar aceasta mancare sa fie apreciata nu numai de ai tai, ci de mai multi, care iti lauda retetele si iti spun ca esti sursa lor de inspiratie.

Dragi prieteni, va multumesc mult pentru ca va place blogul meu, pentru ca ma vizitati, pentru ca va plac retetele si pentru ajutorul pe care l-am primit cand au fost concursuri la care m-am inscris. Datorita voua am castigat la Festivalul Blogurilor Gustoase si la Roblogfest 2011.

Va pup dulce,
Doina


1 Response to “Blogul Arta culinara Doina are peste 500.000 de vizite!”


  1. 1 Mihaela Abu El Shaikh
    Iulie 1, 2011 la 21:13

    Felicitari Doinita, sunt unul din cei 107 abonati si astept intotdeauna cu nerabdare postarile tale : retete deosebite care si incanta ochiul.
    La 1 milion; cu asa o persoana deosebita ca Nicu alaturi de tine sunt sigura ca vei atinge curand dublul vizitatorilor!
    Asteptam noutati de la tine si va doresc multa sanatate.
    Consider un privilegiu faptul ca ma numar printre prietenii vostrii.
    Mihaela


Comentarii

Cel mai bun blog culinar in 2012

Castigator roblogfest 2012

Cel mai bun blog culinar in 2011

Castigator Roblogfest 2011

Marele Premiu la FBG 2012

Concurs de pronosticuri intre prieteni

Blogul meu a primit

  • 1,933,692 vizite din toata lumea
Map

Informatii din sport la minut!

gateste sanatos

Trece adresa de email daca vrei sa fii anuntat cand apare un post nou.

Alătură-te altor 3,199 de urmăritori

categorii

Share this blog

Bookmark and Share
Megapedia Director
Ziarul

Respect

Powered by BannerFans.com
Retete culinare
Photobucket
Fara miere

Petitchef

Toate retetele sunt pe Petitchef

Horoscop online

Iulie 2011
L M M M V S D
« Iun   Oct »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Vremea la Timisoara

Click for Timişoara, România Forecast
Copyright © 2007 Arta culinara Doina

