19
Iun
11

Petitia Pro TV „Vreau si eu parintii mei” = baza de date pentru listele electorale?

Vreau sa va intreb ceva. Poate ati auzit despre campania de la Pro TV cu petitia „Vreau si eu parintii mei„. Am vrut sa semnez si eu petitia, dar nu-mi convine pentru ca cer prea multe date si nu sunt de acord sa le dau seria si numarul CI si mai ales CNP-ul. De ce le trebuie aceste date pentru o petitie? Nu era suficient sa dai numele, prenumele si localitatea, plus adresa de email, unde sa confirmi semnarea petitiei? Parca isi fac o baza de date pe care sa o foloseasca mai incolo. Prea seamana cu datele care se cer pentru listele electorale. Ciudat.


Din pacate, in asemenea conditii, nu pot semna petitia. Imi pare rau. Sunt de acord, dar nu vreau sa fie folosite datele mele personale pe nu stiu unde. Voi ce credeti? Mi-ar placea sa citesc opinii pro si contra. Nu va sfiiti.🙂

Curios este ca am lasat un comentariu aici, a ajuns, a ramas in moderare, dar nu a fost aprobat. Le aproba doar pe cele care le convin. Si a fost un mesaj pertinent, le-am scris doar ca nu semnez petitia daca nu scot obligativitatea CNP-ului.
Am incercat sa semnez petitia, am dat toate datele, mai putin CNP-ul. Nu a mers.


7 Responses to “Petitia Pro TV „Vreau si eu parintii mei” = baza de date pentru listele electorale?”


  1. 1 aurelia
    Iunie 19, 2011 la 11:18

    ieri dimineata am scris ceva pe aici dar cand apoi l am trimis – deci clic trimite… – ecranul mi s a facut alb tot , nu am primit nici un mesaj de explicatie si a ramas asa alb incat dupa secunde bune am inchis ca n aveam ce face .
    Deci eu iti spuneam ca ai dreptate si de asemeni imi manifestam si iritarea fata de campaniile de 2 euro sms pentru copii, spitale, fiindca dupa opinia mea sunt bani publici si chiar fonduri europene pentru a se rezolva multe in tara noastra dar in primul caz banii intra n buzunarul hotilor care au putere si acces iar in al doilea caz banii europeeni nu pot fi furati asa ca no activity.

    • 2 Doina
      Iunie 21, 2011 la 12:19

      Imi pare rau, nu stiu ce s-a intamplat. Poate lucrau cei de la wordpress, nu stiu. Nu am mai intrat pe blog, am avut ceva probleme si nu mi-am dat seama daca merge sau nu. Bine ca ai reusit sa postezi raspunsul. Multumesc mult. Nici eu nu sunt de acord cu campaniile acelea cu 2 euro/sms.
      Noi am initiat, de fapt sotul meu, o petitie online privind adoptiile, se semneaza usor si repede si nu sere seria numarul BI/CI sau CNP-ul.
      Schimbati legea adoptiilor, nu mai vrem copii abandonati

  2. 3 victoriacus
    Iunie 19, 2011 la 13:08

    Si pe mine tot asta m-a oprit sa semnez petitia.Eu, una, zau ca as infia multi copilasi daca as avea cu ce sa ii cresc.Am 2 si nu m-as sfii sa imi umplu casa de copilasi abandonati. Sunt convinsa ca sunt foarte multe familii care nu au nici un copil si ar infia imediat daca s-ar putea. E pacat ca autoritatile prefera sa aiba mii de copii traumatizati si cu retard , institutionalizati, decat orfelinate goale si multi parinti si copii deopotriva, fericiti.

  3. 5 Gabi Costin
    Iunie 20, 2011 la 08:47

    De acord cu tine Doina, nici eu nu voi semna petitia datorita acestui fapt ! Cu siguranta datele se vor folosi si in alt scop si bineinteles fara acordul nostru ! Toate cele bune !

  4. 7 Mamaruta
    Septembrie 28, 2011 la 16:40

    De inteles reticenta, dar pentru a initia o modificare legislativa aceste date sunt necesare, dpdv legal. Stiu pentru ca am semnat o petitie la care tineam foarte mult si care nu a avut niciun efect tocmai din aceasta cauza. Asa ca in cazul asta nu stiu daca e vorba de rea vointa.


Comentarii

Cel mai bun blog culinar in 2012

Castigator roblogfest 2012

Cel mai bun blog culinar in 2011

Castigator Roblogfest 2011

Marele Premiu la FBG 2012

Concurs de pronosticuri intre prieteni

Blogul meu a primit

  • 1,935,454 vizite din toata lumea
Map

Informatii din sport la minut!

gateste sanatos

Trece adresa de email daca vrei sa fii anuntat cand apare un post nou.

Alătură-te altor 3,199 de urmăritori

categorii

Share this blog

Bookmark and Share
Megapedia Director
Ziarul

Respect

Powered by BannerFans.com
Retete culinare
Photobucket
Fara miere

Petitchef

Toate retetele sunt pe Petitchef

Horoscop online

Iunie 2011
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Vremea la Timisoara

Click for Timişoara, România Forecast
Copyright © 2007 Arta culinara Doina

