14
Mar
11

Bulete de cascaval

La comanda ferma a sotului meu (de fapt a fost o rugaminte :)), am facut bulete de cascaval. Se fac foarte usor, repede si merg super bine cu o bere, la meci, in fata televizorului.🙂

In maxim 20 de minute sunt numai bune de rontait si se prepara din urmatoarele ingrediente:

  • 250 g cascaval
  • 1 ou
  • 2 linguri rase de faina
  • 1 lingurita rasa bicarbonat
  • 200 g ulei de palmier (pentru prajit)
  • 1/2 lingurita piper

Am folosit ulei de palmier pentru ca nu are colesterol, nu se arde, nu miroase si nu intra in bulete. Daca nu aveti, nu-i bai. Prajiti in ce ulei aveti. Se da cascavalul pe razatoare, apoi se amesteca cu faina, oul, bicarbonat si piper. Omogenizati compozitia.

Dupa ce ati omogenizat-o formati cu mana putin unsa bilute de marimea unor masline, nu prea mari, pentru ca se vor umfla mult la prajit.

Puneti uleiul in tigaie si cand se incinge puneti bilutele (nu prea multe) la prajit, la foc mic. Dupa 2-3 minute intoarceti-le si lasati-le pana cand se rumenesc atat cat doriti.

Din cantitatile de mai sus mi-au iesit cam 25-30 de bulete. Scoateti-le pe hartie absorbanta, sunt bune si calde si reci, sunt crocante si picante. Enjoy your meal. Sa nu uitati sa puneti din timp berea la rece. Cu asa tratatie a castigat si Poli Timisoara cu 4-0. La urmatorul meci mai fac, vad ca poarta noroc.😀😀😀


13 Responses to “Bulete de cascaval”


  1. 1 Elena Mezin
    Martie 14, 2011 la 20:22

    Merci, citit reteta este delicioasa si rapida.Cu permisiunea ta voi face un comentriu in ce priveste uleilul ce l-ai utilizat.Uleiul de palmier este contraindicat pentru sanatate are 45% de grasimi saturate,uleiul de florea soarelui are doar 7%de grasimi saturate, cel de masline contine14%.Consumat pe termen lung favorizeza depozitul de grasimi in cantitate mare in singe, ceea ce decanseza accidente vasculare.In plus de acesta pentru productia acestui ulei care este celmai ieftin se distrug padurile de palmieri, pune in pericol biodiversitatea.ESTE COSMARUL ECOLOGISTILOR SI AL NUTRITIONISTILOR.iti cer scuze pentru acesta remarca ce nu se doreste a fii in nici un caz dezagreabila, ci doar un semnal de alarma. Citesc retetele tale cu deosebita placere .Am preparat piersecutele , reteta este foarte buna . Am experimentat mai multe retete , toate sint foarte delicioase si bine explicate . Iti multumesc pentru volumul de munca imens care il utilizezi pentru noi.Am multe retete care daca doresti ti le pot da.iti doresc o saptamina parfumata cuiubire si buna dispozitie . Cu stima Elena Mezi Paris 14.03.20011

  2. Martie 15, 2011 la 18:32

    Buna ziua!Am cateva premii la mine pe blog pe care vreau sa vi le ofer cu mare drag! Daca va plac,va invit sa le ridicati. Numai bine va doresc!

  3. Martie 16, 2011 la 08:48

    Vad ca Truedelights iar mi-a luat inainte.
    Si eu vroiam sa-ti ofer aceste premii pe care i le-am oferit si ei. hahahaha
    Acum tu le iei de unde vrei.
    Te pupic!

  4. Martie 16, 2011 la 11:23

    tocmai ce am descoperit blogul tau cautand o reteta noua, iar reteta asta pe cat de simpla e pe atat de ingenioasa. deja mi s-a facut foame😡😡

  5. Martie 16, 2011 la 16:11

    doina draga,buna reteta ! si eu o fac .dar sa stii ca am citit postul primei cititoare si sunt de acord total.sotul meu are mari probleme de colesterol si acest ulei ii este cu desavarsire interzis,pentru ca ,la fel ca margarina,se obtine printr-un procedeu de hidrogenare.ceea ce-l transforma intr-o grasime saturata si deci favorizeaza depunerea colesterolului „rau”.dar avand printre cele mai inalte temperaturi de fumegare,e folosit pentru prajit in fastfood-uri si restaurante fara pretentii.

  6. 9 Doina
    Martie 17, 2011 la 14:25

    Dragele mele, reteta este aceeasi, nu conteaza uleiul.
    Am folosit si eu odata uleiul de palmier si gata, imi sariti in cap.😀😀😀
    Mi-am dat seama, nici mie nu imi mai place. Nu sunt deloc incantata de el. Data viitoare voi folosi uleiul meu obisnuit, cum am facut de fiecare data pana acum.🙂

  7. 10 Manuela Roy
    Decembrie 30, 2011 la 22:52

    Nu stiu ce nu fac eu bine.. dar iese un dezastru!😀 Mi se topesc complet bilutele. Am respectat reteta si am incercat la toate temperaturile posibile .. habar nu am ce sa fac .. si ce sa fac cu restul bilutelor, ca nu vreau sa le arunc la gunoi…… Ajutooor😀
    Sper ca ai uitat sa mentionezi ceva ca altfel nu am nici o speranta..😀

    ???

    • 11 Doina
      Ianuarie 3, 2012 la 10:38

      Sa stii ca uneori mi s-a intamplat si mie. Cred ca de vina a fost cascavalul, l-am schimbat si mi-au iesit. Cel mai bine au iesit cand le-am facut cu ulei de palmier, dar nu-l mai folosesc. e daunator sanatatii.


Comentarii

Cel mai bun blog culinar in 2012

Castigator roblogfest 2012

Cel mai bun blog culinar in 2011

Castigator Roblogfest 2011

Marele Premiu la FBG 2012

Concurs de pronosticuri intre prieteni

Blogul meu a primit

  • 1,933,692 vizite din toata lumea
Map

Informatii din sport la minut!

gateste sanatos

Trece adresa de email daca vrei sa fii anuntat cand apare un post nou.

Alătură-te altor 3,199 de urmăritori

categorii

Share this blog

Bookmark and Share
Megapedia Director
Ziarul

Respect

Powered by BannerFans.com
Retete culinare
Photobucket
Fara miere

Petitchef

Toate retetele sunt pe Petitchef

Horoscop online

Martie 2011
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Vremea la Timisoara

Click for Timişoara, România Forecast
Copyright © 2007 Arta culinara Doina

