27
Noi
10

Chiftele la cuptor

Imi plac foarte mult chiftelele si am gasit o metoda de a le prepara sanatos, fara sa le prajesc in ulei. Le coq in cuptor.🙂

Chiftelele vor fi gata in 35 de minute, folosind urmatoarele ingrediente:

  • 700 g carne tocata
  • 1 legatura patrunjel
  • 1 legatura marar
  • 1 capatana usturoi (2 lingurite usturoi granulat)
  • 1-2 oua
  • 2 linguri ketchup
  • 20 ml ulei
  • 2 linguri pesmet
  • 1 lingurita boia
  • sare, piper dupa gust

Puneti carnea tocata intr-un bol (lighenas, vailing), adaugati restul ingredientelor, verdeata tocata, dregeti gustul de sare si piper si omogenizati compozitia, incorporand si uleiul.

 

 

 

 

 

 

 

Formati cu mainile ude chiftele nu prea mari, pe care le asezati pe un fund de lemn umed. Dupa ce ati format toate chiftelele, asezati-le intr-un vas de sticla termozistenta. Nu este nevoie sa fie uns pentru ca este ulei in compozitia chiftelelor.

 

 

 

 

 

 

 

Dati chiftele la cuptorul preincalzit, la foc mediu (175 grade Celsius), pentru 15 minute, intoarceti chiftelele si mai lsati-le in cuptor pana se rumenesc frumos (12-15 minute).

 

 

 

 

 

 

 

Scoateti-le pe un platou si serviti-le ca atare, cu salate, mustar sau cu diferite garnituri. Eu le-am servit cu cartofi la cuptor. Pofta buna.

Nota. Nu conteaza din ce carne si cum preparati amestecul pentru chiftele. Importanta este metoda de a introduce putin ulei in compozitie si de a le coace in cuptor.


5 Responses to “Chiftele la cuptor”


  1. Noiembrie 28, 2010 la 23:28

    Salut, daca te intereseaza un concurs cu premii: retete pe baza de ceapa, te invit cu drag la urmatorul link: http://lopfras.blogspot.com/2010/11/concurs-cu-premii-retete-pe-baza-de.html

  2. 2 Daniela
    Martie 30, 2011 la 12:44

    Sa stii ca si eu fac destul de des chiftelute la cuptor, si eu nu folosesc ulei in compozitie, ci le pun intr-o tava pe care am intins in prealabil o hartie de copt. Asa sigur nu se lipesc. Oricum, mi-ai facut pofta de chiftelute acum

  3. 4 nae raluca
    Iunie 27, 2013 la 21:28

    eu pun si cartofi fierti si paine umeda foarte bune imi ies


Comentarii

Cel mai bun blog culinar in 2012

Castigator roblogfest 2012

Cel mai bun blog culinar in 2011

Castigator Roblogfest 2011

Marele Premiu la FBG 2012

Concurs de pronosticuri intre prieteni

Blogul meu a primit

  • 1,934,661 vizite din toata lumea
Map

Informatii din sport la minut!

gateste sanatos

Trece adresa de email daca vrei sa fii anuntat cand apare un post nou.

Alătură-te altor 3,199 de urmăritori

categorii

Share this blog

Bookmark and Share
Megapedia Director
Ziarul

Respect

Powered by BannerFans.com
Retete culinare
Photobucket
Fara miere

Petitchef

Toate retetele sunt pe Petitchef

Horoscop online

Noiembrie 2010
L M M M V S D
« Oct   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Vremea la Timisoara

Click for Timişoara, România Forecast
Copyright © 2007 Arta culinara Doina

