24
Noi
10

Arta culinara Doina a ajuns la cota 500 de retete!

Dragi prieteni, azi am postat reteta cu numarul 500: Papricas cu jambon afumat. Imi amintesc, cu placere, de prima reteta postata pe blog, in 12 mai 2009: Tarta cu fructe rapida. In acea zi mi-am inceput aventura culinara pe internet. Si mi-a placut foarte, foarte mult. La inceput nu am postat multe retete, dar am vazut ca lumea cauta pe net si este interesata. Blogul a fost al lui Nicu, sotul meu, infiintat in aprilie 2007, un blog  sportiv, cu putina politica si amintiri din viata noastra. Un timp am mers in paralel, ofeream „fotbal pe paine”, cam ce le place romanilor.

Dar, pentru ca retetele aveau cea mai mare cautare, blogul a devenit exclusiv culinar. Nicu si-a facut altul, Ganduri de noapte (sportive) (pe care va invit sa il vizitati cat mai des).
Din iulie 2009, a aparut blogul  Arta culinara Doina, pe care il vizitati atat de des acum. Va multumesc mult, dragi prieteni pentru interesul arat si comentariile voastre. Pana acum au fost, in aproape un an si sase luni, aproape 300.000 de vizitatori din toata lumea  si zi de zi numarul lor creste. Datorita voua, dragii mei prieteni, blogul Arta culinara Doina este tot mai cunoscut si urca pas cu pas in blogosfera romaneasca, in general, si in cea culinara, in special. Sper sa ii fac sotului meu un cadou frumos: sa sarbatorim impreuna 300.000 de vizite pe blog de ziua lui, in 28 noiembrie. Ma bazez pe interesul si ajutorul vostru.🙂 Datorita voua am obtinut, anul trecut, Locul 3 la Festivalul Blogurilor Gustoase.

Mi-am facut multe prietene pe net si am avut bucuria sa le cunosc pe cateva la Alba Iulia: Intalnirea gustoaselor de la Alba Iulia, pe care am descris-o pe blog in mai multe episoade. Sunt fetele de pe site-ul Gustos, minunate, adevarate prietene, care mai de care mai gospodina, harnicuta si super-simpatica. Avem si o vorba de-a noastra, „nu mancam pana nu pozam”.😀😀😀. Sotii nostri sunt exasperati. Ne e foame, vrem sa mancam, lasati dracu’ pozatu’!🙂

Asa e blogul meu. Ziua si reteta. Pentru toate acestea va multumesc voua, celor care m-ati inspirat, ambitionat si ajutat sa devin cunoscuta in blogosfera culinara. Sper sa ma bucur in continuare de interesul si sprijinul vostru.

Va pup dulce,

Doina


13 Responses to “Arta culinara Doina a ajuns la cota 500 de retete!”


  1. 1 Oana
    Noiembrie 24, 2010 la 15:46

    Hi hi! Felicitări și să ne încînți în continuare cu minunatele tale rețete.

  2. 2 Daniela
    Noiembrie 24, 2010 la 17:14

    Felicitari si iti multumesc pentru retetele tale minunate.

  3. 3 eli
    Noiembrie 24, 2010 la 20:14

    Felicitari!Am facut cunostinta de curand cu blogultau de retette culinare si trebuie sa-ti spun ca admir tot ceea ce faci si sa stii ca astept cu nerabdare in fiecare zi o noua postare.Multe din retete le-am copiat si altele le-am preparat.Succes pe mai departe!

  4. 4 Iulia M
    Noiembrie 24, 2010 la 23:09

    Felicitari Doina!
    La cat mai multe retete. Multumim pentru prezenta ta in blogosfera culinara si pentru minunatele retete.

  5. Noiembrie 25, 2010 la 01:06

    Felicitari si la retete cat mai interesante si apetisante.

  6. Noiembrie 25, 2010 la 13:59

    Felicitari!, sper sa pot gasi aici mereu retete interesante, asa cum si pana acum am facut-o. Desi nu am mai scris pana acum despre asta, am selectat multe din retetele de aici, care mi s-au parut pe gustul meu. Succes in continuare!

  7. Noiembrie 25, 2010 la 15:39

    Felicitari si la cat mai multe retete delicioase in continuare !

  8. Noiembrie 25, 2010 la 22:38

    sa fii sanatoasa si sa ne poti bucura cu cat mai multe retete ! pupu-te

  9. 9 reteteilustrate
    Noiembrie 27, 2010 la 13:05

    Felicitari si la mai multe!!!!
    Este super tare blogul tau. Spor la gatit!

  10. 10 Doina
    Noiembrie 27, 2010 la 13:09

    Va multumesc mult tuturor pentru urari si aprecieri.

  11. Noiembrie 28, 2010 la 22:01

    Felicitati.La cat mai multe retete.Bafta multa in continuare.


Comentarii

Cel mai bun blog culinar in 2012

Castigator roblogfest 2012

Cel mai bun blog culinar in 2011

Castigator Roblogfest 2011

Marele Premiu la FBG 2012

Concurs de pronosticuri intre prieteni

Blogul meu a primit

  • 1,934,661 vizite din toata lumea
Map

Informatii din sport la minut!

gateste sanatos

Trece adresa de email daca vrei sa fii anuntat cand apare un post nou.

Alătură-te altor 3,199 de urmăritori

categorii

Share this blog

Bookmark and Share
Megapedia Director
Ziarul

Respect

Powered by BannerFans.com
Retete culinare
Photobucket
Fara miere

Petitchef

Toate retetele sunt pe Petitchef

Horoscop online

Noiembrie 2010
L M M M V S D
« Oct   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Vremea la Timisoara

Click for Timişoara, România Forecast
Copyright © 2007 Arta culinara Doina

