17
Sep
10

Hotii de retete – 2

Dragi prietene si prieteni, sa stiti ca am primit raspuns la sesizarile mele si organizatorii au promis ca vor elimina din concurs retetele frauduloase.

„Buna ziua Doamna Varga,

Ne cerem scuze pentru problemele intampinate si va asiguram ca nu intentionam sub nici o forma sa incurajam promovarea de materiale postate pe site de catre terti pentru care alte parti detin drepturi de autor.

Materialele mentionate de dumneavoastra vor fi eliminate de pe site. Ne-ar ajuta sa ne trimiteti exact linkurile in care apar aceste retete, tocmai pentru a nu le sterge pe cele postate chiar de dumneavoastra.

Totodata va rugam sa ne semnalati daca veti mai gasi pe viitor materiale care va apartin.

O zi buna,

Echipa Beko”

Am trimis linkurile cerute si sper ca se vor lua masuri. Iata raspunsul:

„Buna ziua,

Vom trimite linkurile de mai jos catre administratorul site-ului, pentru a fi eliminate .

Va multumim,

Echipa Beko”

Intre timp, am mai gasit retete furate de pe site-ul gustos. ro si le-am trimis organizatorilor. Am primit si raspuns.

Rugamintea mea este: daca mai gasiti retete furate de pe gustos.ro de Daniel Danila, Vasilica Mihalache, Cristina Mariana Dumitru, Alina Balan, Andreea Clipici, Cristina Carsic si altii sa trimiteti link-urile cu retetele hotilor  la adresa de e-mail anca.nachiu@arctic.ro

Organizatorii concursului au promis ca vor elimina retetele din concurs. Parerea mea este ca ar trebui eliminate persoanele care posteaza retete furate, sa nu li permita sa mai posteze in concurs retete furate de la noi. Pentru ca altfel, vor continua sa fure si sa posteze retetele noastre la concursuri. Dobitocul de Daniel Danila are obiceiul prost sa fure orice reteta postata in ultimele zile pe site-ul gustos.ro si sa o puna la concurs. Trebuie sa facem ceva, sa luam atitudine, pentru a scapa de asemenea lepre. Ar fi culmea sa si castige o japita din asta cu o reteta de-a noastra, la care doar noi stim cat am muncit si cat suflet am pus.

3 Responses to “Hotii de retete – 2”


  1. Septembrie 17, 2010 la 23:44

    Ma bucur, Doinita ca s-a rezolvat intr-un fel, porcaria asta.
    Nu stiu cum am putea sa-i oprim. Mi-ar pare rau sa nu mai pot copia de la tine o reteta care-mi place, sa o pun in folderul meu cu retete.
    Drept sa-ti spun am colectat atatea, ca nu stiu cand o sa le fac. Mai ales retete de dulciuri.
    Va sarut, pe tine si pe Nicusor!

  2. 2 Mihaela
    Septembrie 22, 2010 la 15:35

    Draga Doinita si Nicu,
    Ceva care a inceput asa de frumos si a inceput sa degenereze!!!!!!!
    Foarte trist si pacat.
    I-am scris si luiSidy ca si eu si RamonaA am primit mesaje private pe gustos, de la un anumit ” negru”( are ID nou pe gustos si nu are nici o reteta postata), care ne cerea sa acceptam sa publice retetele noastre pe blogul sau
    e_culinar.blogspot.com
    Am intrat doar de curiozitate pe acest blog si am recunoscut ca e cel care a furat retete de la tine si de la Cami acum cateva luni; si sunt foarte multe retete de pe gustos fara mentiunea autorilor.
    O zi buna va doresc.
    Miha


Comentarii

Cel mai bun blog culinar in 2012

Castigator roblogfest 2012

Cel mai bun blog culinar in 2011

Castigator Roblogfest 2011

Marele Premiu la FBG 2012

Concurs de pronosticuri intre prieteni

Blogul meu a primit

  • 2,084,526 vizite din toata lumea
Map

Informatii din sport la minut!

gateste sanatos

Trece adresa de email daca vrei sa fii anuntat cand apare un post nou.

Alătură-te altor 3.206 urmăritori

categorii

Share this blog

Bookmark and Share
Megapedia Director
Ziarul

Respect

Powered by BannerFans.com
Retete culinare
Photobucket
Fara miere

Petitchef

Toate retetele sunt pe Petitchef

Horoscop online

Septembrie 2010
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Vremea la Timisoara

Click for Timişoara, România Forecast
Copyright © 2007 Arta culinara Doina

