24
Aug
10

Intalnirea gustoaselor de la Alba Iulia-ziua a doua: Placintele Menucai

Si a venit ziua a doua, ziua cea mai lunga, plina de evenimente. De aceea am impartit-o in trei episoade.

Am coborat in hol si i-am asteptat pe ceilalti. De data aceasta am ajuns primii, ca nu ne mai uite lumea, ca in prima zi. 😀 😀 😀

Nicu s-a instalat comod in fotoliu …

… si incet, incet, a inceput sa se umple holul. Prima data au sosit Alina, Nico si Silvioara.

Apoi holul s-a umplut. Discutam noi de zor, faceam planurile pentru ziua de azi, doar ne cunosteam de cand lumea, nu 🙂 cand: SURPRIZA. Au aparut Menuca si „partenerul de viata” Sandu, cu o multime de placinte pe lespede! Draga de Menuca s-a sculat  la 6 dimineata si ni le-a pregatit. Placinte cu branza de oaie. preparata de ea, si cu varza. Au avut un succes extraordinar. Priviti-o doar pe Silvia cum se arunca asupra placintelor :D.

Dar nu numai Silviei i-au placut, ne-au placut tuturor, toata lumea manca placinte. Nico, Silvia, Medi si Mari:

Nicu, Gabi si Mone …

Si o pza de grup cu toata lumea mancand placinte.

Mie, si nu numai, mi-au placut foarte mult placintele cu branza de oaie, oaie care face beee si care merge cu o beeeere. 🙂 Puteti vedea si auzi reactia noastra cand am mancat minunatele placinte ale Menucai in filmuletul urmator:

Placintele Menucai

Placintele gustoase fiind mancate (au mai ramas totusi cateva) 🙂 toti erau gata de actiune: vizita la cetate si spectacolul schimbarii garzii …

… mai putin noi doi. Noi am ramas la hotel si am facut o scurta plimbare prin oras. Caldura prea mare l-ar fi dat gata pe Nicu. El nu ar fi putut sta in caldura atatea ore, mai ales ca la ora 12, cand este schimbarea garzii ar fi fost caldura cea mai mare. Acum imi pare rau, daca mergeam le-as fi intalnit mai devreme pe Lenuta si pe Angela, de la Tarnaveni.

Asa ca am facut o scurta plimbare prin oras. In Alba Iulia mi-au placut mult blocurile si alte cladiri. Fiecare bloc este diferit de celelalte, nu sunt doar niste cutii de chibrituri cum vezi in alta parte, chiar si la noi. Si noi am stat mai multi ani intr-o asemenea cutie. In cartier, toate blocurile erau la fel. In schimb, in Alba Iulia, fiecare cladire este o incantare, iti face placere sa le admiri. Priviti doar ce minunata primarie este la Alba Iulia:

Hotelul in care am stat:

Si alte blocuri din oras:

Langa hotel este o fantana interesanta, cu apa limpede, limpede:

Mai este si un monument interesant, in memoria lui Horia, Closca si Crisan. Am facut si un scurt filmulet cu fantana si monumentul:

Prin oras

As mai fi stat eu sa ma plimb prin oras, dar ma astepta amenintator Nicu la intrarea in hotel, pentru ca trebuia sa ne pregatim pentru evenimentul principal al zilei: ziua de nastere a Anenei.

Dar despre ziua Anenei si distractia de acolo, in alt episod. 🙂

4 Responses to “Intalnirea gustoaselor de la Alba Iulia-ziua a doua: Placintele Menucai”


  1. August 24, 2010 la 12:48

    Spunemi te rog cum se fac acele placinte, ca de cand caut reteta. Imi facea nasa mea de botez, ea era din Banat.


Comentarii

Cel mai bun blog culinar in 2012

Castigator roblogfest 2012

Cel mai bun blog culinar in 2011

Castigator Roblogfest 2011

Marele Premiu la FBG 2012

Concurs de pronosticuri intre prieteni

Blogul meu a primit

  • 2,044,921 vizite din toata lumea
Map

Informatii din sport la minut!

gateste sanatos

Trece adresa de email daca vrei sa fii anuntat cand apare un post nou.

Alătură-te altor 3.206 urmăritori

categorii

Share this blog

Bookmark and Share
Megapedia Director
Ziarul

Respect

Powered by BannerFans.com
Retete culinare
Photobucket
Fara miere

Petitchef

Toate retetele sunt pe Petitchef

Horoscop online

August 2010
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Vremea la Timisoara

Click for Timişoara, România Forecast
Copyright © 2007 Arta culinara Doina

