09
Noi
09

Arta culinara Doina la „Festivalul Blogurilor gustoase”

Asa cum probabil stiti, blogul Arta culinara Doina participa la Festivalul blogurilor gustoase organizat de site-ul culinar gustos.ro, site unde am prezentat toate retetele mele si sunt pe locul2.

main_fbg_article_pic

Daca credeti ca merit si va plac retetele cu care particip la concurs, ma puteti vota la cele 10 categorii la care m-am inscris. Si puteti castiga premii la tombola !!!

Perioada de votare este 09 noiembrie – 22 noiembrie ( ora 23:59)

Toata lumea care are cont confirmat pe Gustos.ro va putea vota blogul favorit pentru fiecare sectiune . Atentie! Numai utilizatorii Gustos.ro inregistrati care si-au confirmat adresa de email pot vota. Fiecare votant are posibilitatea de a vota o singura data un singur concurent din fiecare categorie de concurs.

Daca nu aveti cont la Gustos. ro o puteti face foarte usor daca dati click pe  Inregistrare cont gustos Treceti un nume de utilizator (orice nume doriti, pot fi mai multe conturi cu acelasi nume), adresa de e-mail si o parola. Veti primi un link de confirmare, accesati acel link si gata, sunteti inregistrati.

Pentru a vota blogul meu, dati click la fiecare categorie la care vreti sa ma votati si acolo dati click in dreptul blogului  Arta culinara Doina la „Voteaza”. Va rog sa nu va opriti dupa ce ati votat prima categorie. Reveniti la a doua categorie, votati, apoi la a treia, si tot asa, pana la ultima categorie. Va multumesc anticipat.

Cele 10 categorii la care m-a inscris sunt:

1. Mancaruri exotice

2. Mancaruri traditionale romanesti

3. Mancaruri vegetariene

4. Aperitive

5. Ciorbe si supe

6. Fripturi

7. Dulciuri diverse

8. Blogul cu cele mai frumoase poze

9. Blogul cu cele mai explicite retete

10. Blogul cu cele mai frumos decorate mancaruri

Tombola cu premii pentru toti cei care voteaza la Festivalul Blogurilor Gustoase

Toti utilizatorii Gustos.ro care au cont si au confirmat adresa de email sunt invitati sa voteze blogurile favorite la Festivalul Blogurilor Gustoase. Oricine va vota cel putin 1 blog va intra automat in tombola cu premii pentru votanti. Aceste premii constau in carti cu specific culinar oferite de revista Felicia si Jurnalul National. Tombola va fi organizata in ziua de 23 noiembrie 2009 si anuntarea castigatorilor se va realiza pe data de 24 noiembrie 2009, odata cu anuntarea castigatorilor Festivalului.

Va multumesc anticipat pentru voturile acordate. Cu drag,
Doina

68 Responses to “Arta culinara Doina la „Festivalul Blogurilor gustoase””


  1. 1 geta
    Noiembrie 9, 2009 la 13:28

    Am toata speranta ca Doina va cistiga,am vazut cele mai gustoase mincaruri din viata mea.

    Felicitari Doina si Nicu!!!

  2. 2 aurora
    Noiembrie 9, 2009 la 15:35

    V-am votat! Si nu pentru ca va cunosc (virtual) si va iubesc,
    ci pentru ca realmente meritati!
    Aveti un SUPER blog, SUPER retete, muncite (bibilite! va sarut) cu multa dragoste si placere.

    Va tin pumnii sa luati MARELE PREMIU!

  3. 3 Doina
    Noiembrie 9, 2009 la 17:13

    Multumim mult, Geta si Aurora. Pupici.

  4. Noiembrie 9, 2009 la 22:26

    Imi place foarte mult ideia de a fi lansat un concurs BLOG cu arta culinara si eu pe unul din blogurile mele expun retete adunate de mine in timp ,imi place foarte mult sa gatesc ,va apreciez si va doresc mult succes

  5. Noiembrie 9, 2009 la 22:34

    asa ma seaca siteurile alea in care trebe sa imi fac cont ptr a putea vota… sincer ati fi avut votul meu… dar nu imi mai fac conturi pe siteuri de mult… BAFTA va doresc!

  6. 6 Doina
    Noiembrie 9, 2009 la 22:37

    Multumim mult. Din pacate, nu e vina noastra.

  7. 7 mariana_bondoc
    Noiembrie 10, 2009 la 13:26

    Salut Doina draga am votat si eu aici la tine.Te pup si bafta.

  8. 8 Franz Schneider
    Noiembrie 10, 2009 la 13:46

    Din partea mea aveti 40 voturi. Am votat tot ce s-a putut vota pentru voi, in favoarea voastra. Atat blogul cat si cele 10 sectiuni si cele 10 x 3 = 30 retete de la fiecare sectiune. Total 40 voturi.

  9. 9 Doina
    Noiembrie 10, 2009 la 13:57

    Multumim mult.Este 1 vot la o sectiune. La concursul de bloguri, sunt 10 voturi. Ai votat si retetele, dar nu se contabilizeaza voturile pentru retete. 🙂

  10. 10 Doina
    Noiembrie 10, 2009 la 14:14

    Multumesc mult, Mariana. Te pup.

  11. Noiembrie 11, 2009 la 19:07

    Esti cea mai talentata bucatareasa !
    O sa-mi fac un cont si o sa va votez !

  12. 13 abba
    Noiembrie 13, 2009 la 13:45

    V-am votat si eu! Sa dea Dumnezeu sa fie cu noroc!

  13. Noiembrie 18, 2009 la 10:55

    Reteta este super nu am ce sa propun dcit sa doresc tuturor celora care se gindesc sa o puna in practica POFTA BUNA

  14. 16 TRISTAN
    Noiembrie 21, 2009 la 13:53

    Va urmaresc blogul…plin de pofta de fiecare data. Ati facut o treaba extraordinara. Mult succes in continuare.
    Am votat la toate categoriile pentru voi. Chiar meritati!!


Comentarii

Cel mai bun blog culinar in 2012

Castigator roblogfest 2012

Cel mai bun blog culinar in 2011

Castigator Roblogfest 2011

Marele Premiu la FBG 2012

Concurs de pronosticuri intre prieteni

Blogul meu a primit

  • 2,044,189 vizite din toata lumea
Map

Informatii din sport la minut!

gateste sanatos

Trece adresa de email daca vrei sa fii anuntat cand apare un post nou.

Alătură-te altor 3.206 urmăritori

categorii

Share this blog

Bookmark and Share
Megapedia Director
Ziarul

Respect

Powered by BannerFans.com
Retete culinare
Photobucket
Fara miere

Petitchef

Toate retetele sunt pe Petitchef

Horoscop online

Noiembrie 2009
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Vremea la Timisoara

Click for Timişoara, România Forecast
Copyright © 2007 Arta culinara Doina

