19
Iul
09

Grafica in penita: Floarea de bumbac

Asa cum am mai scris, imi place foarte mult sa gatesc, la fel de mult cum imi place sa pictez. Consider gatitul o delectare, o adevarata arta. De cand ma stiu, nu am gatit nimic fara sa decorez. Decoratul si aranjatul sunt pentru mine finalizarea gatitului. Cand era Andrei mic, de fiecare data cand se aseza la masa intreba daca avem musafiri. Cand ii spuneam ca e pentru noi, facea niste ochi , dar nu incepea sa manance pana nu ii spuneam ca are voie.
Am facut si balet si dans modern (sunt instructor de dans modern). Imi place si gradinaritul, imi place si sportul, ma uit alaturi de Nicu la multe competitii sportive, sunt campioana la pronosticuri (am castigat mai multe concursuri pe diferite forumuri si barbatii mureau de ciuda), in ultimul timp imi place si fotografiatul. Noul slogan al familiei este:  „NU mancam pana nu pozam”.
Dar pasiunea mea este pictura. Va voi arata cateva dintre tablourile si desenele mele.

Primul tablou, grafica  in penita: Floarea de bumbac.

floarea de bumbac1

Multi m-au intrebat cum realizez aceste tablouri in penita. Pe o folie transparenta acoperita cu ceara de diferite culori (neagra, maro, rosie, … din care se facea pe vremuri Letrasetul la Oradea, pentru cine isi aminteste), se zgarie cu penita topografica sau alt instrument (foloseam ustensile si din trusa de manichiura ).  Aici nu ai voie sa gresesti, pentru ca nu mai poti corecta.
Culoarea este pe o hartie aflata in spatele foliei. Acuarela, colaj din hartii colorate sau pur si simplu niste poze din reviste. La „Floarea de bumbac” am folosit o hala cu pod rulant din revista „Uniunea Sovietica”. Am transformat comunismul in arta…

5 Responses to “Grafica in penita: Floarea de bumbac”


  1. Iulie 20, 2009 la 10:30

    Minunat. Respect mare !!!

    Salutäri

  2. 2 Doina
    Iulie 22, 2009 la 12:50

    Multumesc pentru aprecieri. Mai am. 🙂 Care mai de care mai frumos.

  3. 3 claudia
    Octombrie 2, 2009 la 08:45

    Buna..doina!Am si eu o intrebare.E nevoie de atestat ca sa predai dans modern copiilor?Am facut si eu balet si gimnastica cand eram copil,iar in liceu am format o trupa de dans modern.Acum predau dans copiilor in scop caritabil,deoarece imi place sa lucrez f. mult cu copii.Sunt f. incantata de ceea ce fac si-mi place enorm de mult.Acolo ma regasesc f. mult alaturi de acesti prichindei minunati.Desi am 35 de ani intru in lumea lor magica iar ei ma iubesc enorm de mult.Astept sa imi raspunzi…multumesc.

    • 4 Doina
      Octombrie 16, 2009 la 09:41

      Buna, Claudia. Scuze de intarziere, am avut ceva probleme de rezolvat. Nu stiu ce sa-ti spun, dar nu cred ca trebui atestat daca desfasori o actiune caritabila.

  4. 5 madalina
    Septembrie 8, 2012 la 08:46

    Am răsărit plină de nădejde că voi înflori ca o floare de bumbac. Culegătorul şi dărăcitorul m-au făcut să îndur grele lovituri şi fără de număr, iar fusul torcătoarei a tors din fiinţa mea un fir cu totul şi cu totul nou. Nici în atelierul ţesătorului nu am fost cruţată, iar spălătorul m-a lovit cu o piatră şi m-a frecat nemilos cu argilă şi săpun. În sfârşit, croitorul m-a tăiat în bucăţi cu foarfeca sa. Abia atunci, am atins întru veşnicie desăvârşirea supremă. ( LALLA)

    cred ca ai fost foarte inspirata cand ai pictat acest tablou….iti dau si un link sa citesti mai multe despre marea poeta hindusa LALLA.

    te rog sa imi spui dc te ai gandit sa vinzi acest tablou.este minunat!

    http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?item=5251&lang=RO


Comentarii

Cel mai bun blog culinar in 2012

Castigator roblogfest 2012

Cel mai bun blog culinar in 2011

Castigator Roblogfest 2011

Marele Premiu la FBG 2012

Concurs de pronosticuri intre prieteni

Blogul meu a primit

  • 2,018,776 vizite din toata lumea
Map

Informatii din sport la minut!

gateste sanatos

Trece adresa de email daca vrei sa fii anuntat cand apare un post nou.

Alătură-te altor 3.205 urmăritori

categorii

Share this blog

Bookmark and Share
Megapedia Director
Ziarul

Respect

Powered by BannerFans.com
Retete culinare
Photobucket
Fara miere

Petitchef

Toate retetele sunt pe Petitchef

Horoscop online

Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Vremea la Timisoara

Click for Timişoara, România Forecast
Copyright © 2007 Arta culinara Doina

