04
Oct
08

Nunta de marochin: Garnier & L’Oreal

Scris de Nicuvar

Nunta de marochin: nunta de 31 de ani

Garnier: Ai grija de tine

L’Oreal: Pentru ca meriti

Acum un an (of, ce repede a trecut) aniversam nunta de 30 de ani, cea de perle. Astazi o aniversam pe cea de marochin. Ca de fiecare data e sarbatoarea si bucuria noastra. O aniversam doar noi doi. 31 de ani de dragoste, cu multe realizari si cu necazuri putine. Am trecut cu bine peste toate si acum ne amintim cu drag. Ce a fost frumos a trecut, ce urmeaza va fi si mai frumos. Daca se poate spune, ne iubim mai mult ca la inceput, desi infinitul nu are grad de comparatie.

Cel mai frumos cadou l-am primit acum cateva zile. Am fost la un magazin de cosmetice si Doina a cerut o crema antirid. Vanzatoarea i-a spus ca nu are decat creme 40+. Cand Doina i-a spus ca vrea crema de 50+, vanzatoarea a ramas cu gura cascata. Pentru ca Doina mea, desi implineste maine 52 de ani, arata mult mai tanara. Poate chiar de 31. Cat aniversam noi astazi: 31 de ani de casatorie. Am avut grija de noi pentru ca meritam si ne meritam.

3 Responses to “Nunta de marochin: Garnier & L’Oreal”


  1. 1 Animaliciul5
    Octombrie 18, 2008 la 21:30

    dHai ca incepi sa scrii din ce in ce mai bine 😛

  2. 2 mihaela
    Octombrie 21, 2008 la 20:00

    I_mi place ,tare a-si vrea sa stiu de unde aveti atata energie ,aveti copii?
    Eu cu intelectul meu limitat am facut copii cand altii faceau afaceri ,am 4.Cu 3 am ramas vaduva in urma cu 10 ani apoi m-am recasatorit si l-am facut pe ultimul ,traim si noi …bine ca atatia alti romani.Acum a-si vrea sa fac o mica asociatie familiala avand ca obiect constructiile dar ……

  3. 3 nicuvar
    Octombrie 22, 2008 la 12:15

    Avem un baiat de 27 de ani. Andrei. Sper sa se casatoreasca in curand si sa ne faca bunici.


Comentarii

Cel mai bun blog culinar in 2012

Castigator roblogfest 2012

Cel mai bun blog culinar in 2011

Castigator Roblogfest 2011

Marele Premiu la FBG 2012

Concurs de pronosticuri intre prieteni

Blogul meu a primit

  • 2,044,921 vizite din toata lumea
Map

Informatii din sport la minut!

gateste sanatos

Trece adresa de email daca vrei sa fii anuntat cand apare un post nou.

Alătură-te altor 3.206 urmăritori

categorii

Share this blog

Bookmark and Share
Megapedia Director
Ziarul

Respect

Powered by BannerFans.com
Retete culinare
Photobucket
Fara miere

Petitchef

Toate retetele sunt pe Petitchef

Horoscop online

Octombrie 2008
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Vremea la Timisoara

Click for Timişoara, România Forecast
Copyright © 2007 Arta culinara Doina

