07
Iun
07

Amintiri II – cerere in casatorie

Scris de Nicuvar

Dupa ce ne-am cunoscut, ne-am vazut aproape in fiecare zi. Mergeam la filme, la teatru, la diferite spectacole, chiar si la meciuri. Deja ne intelegeam din priviri, aproape telepatic, aveam aceleasi idei, nu ne contraziceam – intr-un cuvant, ne intelegeam de minune.

Interesant, niciodata nu am vorbit despre planuri de casatorie. Cand discutam despre viitor, mereu ne vedeam impreuna: vom face asa, vom avea astea, vom merge acolo… Si asa au trecut zilele una dupa alta si am ajuns in august. Atunci soacra a hotarat sa plece la mare impreuna cu Doina si sora ei mai mica, oprindu-se inainte cateva zile la Buzau, unde erau bunicii. Am mers cu ele la gara – era intr-o joi – despartirea a fost foarte grea, cu lacrimi multe, a venit ora plecarii si gata. Am pierdut-o pe Doina. Ma gandeam cu groaza la cele doua saptamani in care nu am s-o vad.

Joi a trecut cumva, vineri a trecut foarte greu si sambata nu am mai rezistat. Intai am stat de vorba cu mama, i-am spus ca nu pot trai fara Doina si ca vreau sa ma casatoresc. Mama a fost de acord si ne-am dus la socrul meu, care a ramas la Timisoara, sa incepem negocierile 🙂 . Am mers la el sambata dupa masa. De cum am deschis discutia, ne-a si spus ca el nu are cum sa hotarasca singur, nici nu a intrebat-o pe Doina (poate ea nu vrea), nici nu stie daca si soacra-mea este de acord… Ce mai, m-a lasat la inceput cu buzele umflate. Si atunci a venit bomba:

– Hai sa mergem sa le intrebam si pe ele, spune socrul meu.

– Unde ???

– La Buzau, cum unde. Daca plecam acum ajungem acolo maine dimineata. 🙂

Atat mi-a trebuit. Ne-am urcat toti trei in masina, am facut un termos de cafea, am luat ceva de mancare si am condus cu randul pana la Buzau, unde am ajuns la 6 dimineata. Bineinteles ca i-am trezit pe toti, surpriza a fost atat de mare pentru ei (Doina, soacra, strabunica, bunicii, unchii – ultimii abia atunci m-au cunoscut) ca in primele minute nu au fost in stare sa scoata nicio vorba. Si acolo, de fata cu toti, am cerut-o pe Doina de sotie. Un amanunt simpatic, strabunica a luat-o deoparte pe Doina si i-a spus: ia-l maica pe asta ca-i domnos ! 🙂

Dupa cererea in casatorie a urmat o plimbare romantica in Crang (parcul cel mai mare din oras) si o plimbare cu barca pe lac. Dupa-masa am plecat spre casa, de aceasta data toti patru (si cu Doina) si am ajuns la Timisoara. Cat timp soacra mea si cu sora mica au fost la mare, noi am mers la munte, in Apuseni, chiar la Avram Iancu, unde avem ceva rude si ne-am simtit foarte bine.

Dupa ce ne-am intors, au urmat pregatirile de nunta, sala, muzica, acte, catedrala si in 8 octombrie am facut o nunta minunata la Casa Armatei din Timisoara.

Cand ne-am casatorit, eram amandoi studenti. Eu aveam 22 de ani, ea 21, dar asa am simtit noi si a fost foarte bine. Parintii au fost un pic ingrijorati, au crezut ca vom neglija facultatea. Dar le-am explicat ca este mult mai bine asa, sa fim casatoriti, pentru ca nu mai pierdem vremea cu intalnirile. 🙂
Invatam impreuna, ne ascultam unul pe altul si am ajuns sa stim fiecare si materiile celuilalt. Trebuie sa recunosc, mai mult am castigat eu, am invatat multe despre manastirile, bisericile si catedralele din tara si strainatate, despre istoria artei, stiluri arhitectonice, etc. In schimb Doina a invatat despre dispozitive si circuite electronice, microunde si tehnici de televiziune, care nu stiu ei cat i-au folosit. Asa, pentru cultura generala. Si astfel am terminat eu ultimii 2 ani de facultate cu media 10, iar Doina a fost sefa de promotie la arhitectura.

Cam asta a fost. 😀

0 Responses to “Amintiri II – cerere in casatorie”



  1. Lasă un comentariu

Comentarii

Cel mai bun blog culinar in 2012

Castigator roblogfest 2012

Cel mai bun blog culinar in 2011

Castigator Roblogfest 2011

Marele Premiu la FBG 2012

Concurs de pronosticuri intre prieteni

Blogul meu a primit

  • 2,046,590 vizite din toata lumea
Map

Informatii din sport la minut!

gateste sanatos

Trece adresa de email daca vrei sa fii anuntat cand apare un post nou.

Alătură-te altor 3.206 urmăritori

categorii

Share this blog

Bookmark and Share
Megapedia Director
Ziarul

Respect

Powered by BannerFans.com
Retete culinare
Photobucket
Fara miere

Petitchef

Toate retetele sunt pe Petitchef

Horoscop online

Iunie 2007
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Vremea la Timisoara

Click for Timişoara, România Forecast
Copyright © 2007 Arta culinara Doina

