08
Mai
10

Salau impachetat pe gratar

Salaul se poate prepara in multe feluri, dar cel mai mult mi-a placut impachetat pe gratar. Este gustos si suculent, aromat. Incercati si nu veti regreta.

Aveti nevoie de 25-45 minute pentru a prepara aceasta reteta. Daca aveti pesti eviscerati, curatati de solzi si branhii, va dura mai putin. Daca nu, nu. Va dura putin mai mult.

Ca ingrediente, folosim:
6-7 pesti de 350-400 g bucata;
1 lamaie;
2 capatani de usturoi;
10-15 foi de dafin;
1 lingurita boabe de piper;
3 lingurite baza pentru mancaruri;
1 lingurita boia;
2 linguri ulei de masline;
sare, piper, cimbru.

Am curatat pestii de solzi, mate si branhii (i-am cumparat direct de la pescari la Orsova). Dupa ce i-am spalat si i-am zvantat, am turnat in ei o multime de condimente si i-am uns cu ulei de masline. In fiecare pestisor am introdus 3-4 catei de usturoi si 1-2 foi de dafin, apoi i-am impachetat in folie de aluminiu.

Puneti pestii astfel impachetati pe gratarul special cu capac (cu halogen, la iarba verde sau in cuptorul aragazului). Ii lasati la foc molcom ~20 minute, nu trebuie nici macar sa ii intoarceti, pentru ca invelisul de staniol pastreaza sucurile si gustul in interior.

Scoateti pestii de pe gratar, despachetati bunatatea astea de mancare, dar usurel sa nu se destrame pestii, pentru ca sunt foarte moi si fragezi.

Asezati-i pe un platou, stropiti si decorati cu lamaie si frunze de patrunjel.

Eu i-am servit cu garnitura de cartofi natur si cu sos de usturoi. Pofta buna.

8 Responses to “Salau impachetat pe gratar”


  1. 1 Liviu
    mai 8, 2010 la 22:58

    O singura nelamurire: cum faci sa impachetezi pastravi si sa despachetezi la urma salai? :))

  2. 3 Mihaela
    mai 9, 2010 la 00:04

    Delicios pestele tau impachetat!
    Eu il umplu cu frunza de patrunjel taiat marunt, 2-3 catei de usturoi zdrobiti, condimente pentru peste, sare si cateva bucati de nuca zdrobite; in rest il prepar ca tine; iese foarte aromat.
    Felicitari pentru reteta.

  3. mai 9, 2010 la 13:48

    Mi se pare un pic fad şalăul. O să încerc cu chefal.

  4. mai 10, 2010 la 00:41

    Salut!
    felicitari pentru blog :)
    Acum trei saptamani am lansat si eu unul de acest gen si vreau sa construiesc un blogroll de bloguri culinare. Vrei sa facem link exchange?
    Daca da, ma gasesti la http://hapleablog.wordpress.com

    Succes!

  5. mai 16, 2010 la 23:19

    doina,lasa gratarul si treci la cules de liliac si premii hazlii de pe blogul meu !daca iti fac placere,evident.te pup


Comentarii

Cel mai bun blog culinar in 2012

Castigator roblogfest 2012

Cel mai bun blog culinar in 2011

Castigator Roblogfest 2011

Marele Premiu la FBG 2012

Arta culinara Doina

Blogul meu a primit

  • 1,530,988 vizite din toata lumea
Map

Informatii din sport la minut!

gateste sanatos

Trece adresa de email daca vrei sa fii anuntat cand apare un post nou.

Join 1,471 other followers

categorii

Share this blog

Bookmark and Share
Megapedia Director
Ziarul

Respect

Powered by BannerFans.com
Retete culinare
Photobucket
Fara miere

Petitchef

Toate retetele sunt pe Petitchef

Horoscop online

mai 2010
Lu Ma Mi Jo Vi Du
« Apr   Iun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Vremea la Timisoara

Click for Timişoara, România Forecast
Copyright © 2007 Arta culinara Doina

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,471 other followers

