29
Iun
09

Compot de visine fara conservant

Compotul de visine se face la fel ca si Compotul de corcoduse sau Compotul de prune verzi. Mie-mi plac la fel de mult toate. :)

Timp de preparare:
45 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
Pentru 6-8 borcane de 370 ml:
1,5 kg de visine putin mai tari
6-8 linguri zahar
apa cat cuprinde

Mod de preparare:
Spalati bine fructele si lasati-le intr-un lighean cu apa calduta cel putin o ora. Daca visinele au viermisori, acestia vor iesi din fructe. Clatiti-le bine, scurgeti apa si puneti-le in borcane foarte curate pana se umplu bine borcanele. Adaugati cate o lingura de zahar in fiecare borcan si umpleti cu apa pana sus.
Strangeti foarte bine capacele si agitati borcanele pana se dizolva zaharul.

Puneti un prosop impaturit pe fundul unei oale mai inalte care sa le cuprinda bine, asezati borcanele si umpleti cu apa rece pana la cativa milimetri sub capace. Puneti oala la fiert la foc mic. Lasati sa fiarba 30-40 minute dupa ce incepe sa clocoteasca, la foc mic.
Luati oala de pe foc si puneti-o pe niste paturi sau prosoape, acoperiti-o cu folie de plastic (pungi) si puneti peste ea perne si paturi.
A doua zi se scot din oala. Se verifica fiecare borcan daca nu trage aer intorcandu-l cu gura in jos. Daca picura sau fasaie, se consuma imediat.

Etichetati-le si puneti-le in camara, alaturi de celelalte compoturi. Rezista si 2-3 ani fara probleme, compotul este deosebit de savuros si parfumat, pentru ca nu folosim nici un fel de conservant.

26 Responses to “Compot de visine fara conservant”


  1. 1 Georgiana
    iulie 8, 2010 la 15:13

    Buna ziua. Va multumesc pentru reteta de compot de visine. Sunt novice in conserve si de aceea mai intreb, ma mai informez in stanga – dreapta. Asa am dat peste site-ul dvs. E super! De asemenea imi pareti o mamica gospodina si de treaba, asa ca am sa va pastrez in lista favorita de google. :)

    Cu deosebita admiratie, Georgiana R.

  2. iulie 13, 2010 la 22:22

    Buna ziua. Va multumesc pentru reteta de compot de visine.E super!Am facut compot dupa aceasta reteta si sper sa tina bine pe iarna.
    Multumesc frumos, Adda.

  3. 5 Maxi
    iunie 14, 2011 la 19:58

    am o intrebare . daca culeg visinele cu 2,3 zile inainte sa le fac are ceva daca stau in apa ? sau cum sunt culese si spalate bine trebuie si facute ?

  4. iunie 16, 2011 la 11:50

    pentru visine nu este prea putin zahar?

  5. iunie 27, 2011 la 13:32

    am luat si eu retete mi se pare foarte buna si chiar ma apuc so fac…sper sa iasa bn ..va multumesc:*

  6. iulie 7, 2011 la 21:00

    Buna!
    Ieri te-am descoperit cautand dupa reteta de compot de visine. Am incercat-o si este super buna!
    multumesc pt. reteta.
    Toate cele bune!

  7. iulie 8, 2011 la 17:18

    si eu sunt novice in acest domeniu. Mama a decedat in urma cu 6 ani , iar compotul facut de ea s-a pastrat pana acum o luna, cand am savurat ultimul borcan… Deci se poate tine si mai mult:)o sa urmez reteta dumneavoastra!

  8. 14 liana
    iulie 14, 2011 la 11:09

    multumesc enorm pt reteta.super!

  9. 15 sari
    iulie 27, 2011 la 12:45

    Buna! ….si eu sunt noua in acest domeniu si reteta mi se pare buna si simpla vroiam sa va intreb daca peste visine in borcane se toarna apa rece sau fiarta:)….multumesc.

  10. 17 Claudiu
    iunie 22, 2012 la 16:41

    Saru’mana!

    Am nevoie de un sfat urgent! Am primit 10 KG de visine si sunt calde spre fierbinti, deoarece au stat in soare.

    Cum sa procedez?

  11. 19 marian
    iunie 24, 2012 la 12:44

    mama a incercat reteta si ia placut mult si mie la fel mersi mult

  12. 20 daniela
    iunie 25, 2012 la 10:15

    f bun,rezistent….am facut si anul trecut iar acum fac din nou..super compot:D ms

  13. 21 Alina
    iulie 4, 2012 la 13:27

    acum incerc si eu reteta…sper sa-mi iasa.multumesc

  14. 22 adriana
    iunie 16, 2013 la 20:18

    e foarte simplu doar ca eu pun mereu cate 4 linguri de zahar, in rest e aceeasi reteta pe care o pregatesc in fiecare an

  15. 23 Ioana
    iunie 17, 2013 la 12:13

    mersi mult pentruu reteta:*

  16. aprilie 15, 2014 la 10:19

    Buna ziua,

    sunt detinatorul domeniilor http://stepsintherightsdirection.com/ si http://learningtocare.net/

    Ambele site-uri au PR4. As vrea sa pun un link spre site-ul dvs. pe cele doua domenii. Avantajele unui link pe un site ce are page rank 4 este acela ca motoarele de cautare (google, yahoo, etc) ridica importanta respectivului site in cautari (veti urca pe primele pagini ale motoarelor de cautare)

    Ma intereseaza sa fac schimb de link-uri cu dvs. in sensul ca as dori sa va gazduiesc linkul pe oricare din domeniile prezentate mai sus sau chiar pe ambele, iar dvs. sa gazduiti linkul site-ului http://mobisimo.ro/ pe domeniul dvs.

    De asemenea, sunt de acord cu schimburi de advertoriale in acelasi mod, daca doriti asta.

    Cu stima si interes,

    Ciprian Miron

    (v-as ruga sa trimiteti mail de confirmare pe office@mobisimo.ro daca doriti schimbul)


Comentarii

Cel mai bun blog culinar in 2012

Castigator roblogfest 2012

Cel mai bun blog culinar in 2011

Castigator Roblogfest 2011

Marele Premiu la FBG 2012

Arta culinara Doina

Blogul meu a primit

  • 1,560,020 vizite din toata lumea
Map

Informatii din sport la minut!

gateste sanatos

Trece adresa de email daca vrei sa fii anuntat cand apare un post nou.

Join 1,474 other followers

categorii

Share this blog

Bookmark and Share
Megapedia Director
Ziarul

Respect

Powered by BannerFans.com
Retete culinare
Photobucket
Fara miere

Petitchef

Toate retetele sunt pe Petitchef

Horoscop online

iunie 2009
Lu Ma Mi Jo Vi Du
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Vremea la Timisoara

Click for Timişoara, România Forecast
Copyright © 2007 Arta culinara Doina

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,474 other followers

